Plaats reactie
16
Hallo,

Die 212.54.40.25 en 212.54.35.25 is je ziggo DSN server als die bij jou hoort moet je op JA klikken.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw Afbeelding ZHPCleaner.
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

Voer FSS nog eens uit (als je die nog heb hoef je hem niet opnieuw te downloaden)
Download Afbeelding Farbar Service Scanner naar het bureaublad.

Farbar Service Scanner uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FSS.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vink vervolgende de onderstaande items aan.
    • Internet Services
    • Windows Firewall
    • System Restore
    • Security Center / Action Center
    • Windows Update
    • Windows Defender
    • Other Services
  • Klik vervolgens op de knop "Scan".
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FSS.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Plaats de inhoud hiervan in uw volgende bericht als bijlage.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
18
Hallo,

Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.
Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
Typ in het zwarte venster CHKDSK C: /F /R en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

Op de vraag "Wilt u dat dit volume wordt gecontroleerd zodra de computer de volgende keer wordt opgestart?" druk op J.
Herstart nu je computer.

Druk tijdens de herstart niet op een toets zodat Schijfcontrole wordt gestart.
Wacht dit geduldig af.

Na de herstart:
Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.
Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOWen druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en update het bestand naar
http://imgdumper.nlPost de link die je krijgt in je volgend bericht.
Meldt of er problemen gevonden dan wel gerepareerd zijn.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
De scan duurder een 1.5 uur gisteren, hierbij de screenshot zoals gevraagd.

Afbeelding

Als ik de log wil openen, krijg ik nog altijd deze melding ( Deze melding had ik voorheen ook al ) :

Afbeelding
20
Hallo,

We gaan kijken of er verder nog dingen gerepareerd kunnen worden:

Download de Portable versie van Windows Repair: Tweaking.com - Windows Repair Free/Pro
Na het downloaden dient de map tweaking.com_windows_repair_aio.zip eerst uitgepakt te worden.

Lees deze lange handleiding A.U.B. helemaal door voordat u begint.
  • Ga naar "tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe" om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 & 8 gebruikers starten de tool als administrator door middel van de rechter muisknop en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren."
  • Volg de stappen en wanneer de tool aangeeft dat er een update beschikbaar is klikt u op JA om de tool te updaten.
Afbeelding

Klik op de knop Jump to Repairs

Afbeelding

Klik nu op Open Repairs

Afbeelding

Jij bent nu in het reparatie hoofdvenster.
Zorg dat nu alles is aangevinkt, en klik op de knop "start Repairs".
Laat de tool zijn werk doen - de reparatie neemt altijd tijd in beslag - wees dus geduldig.

Wanneer het volgende scherm verschijnt weet je dat de tool klaar is klikt dan op "JA"
Afbeelding De computer wordt nu vanzelf na 30 seconden opnieuw opgestart.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
21
Hallo Abbs,

Ik heb de tool zijn werk laten doen, moet ik nog een logje sturen oid ?

Ik kan btw nog steeds niks verwijderen.

Ik zie wel dat er nog een 5GB van de C partitie aan troep verwijderd is geworden..
23
Als ik iets verwijder via ''Programma's'' lukt dat wel.. Maarja, dan verwijder je een heel programma natuurlijk, en dat moeten we niet hebben.

Maar wil ik een bestand of map of file verwijderen elders op de pc, of op bureaublad, lukt dat niet, ik krijg helemaal geen foutmelding of andere meldingen, hij zet ze er gewoon niet in.

Als ik een bestand download via het net, en die doe opslaan, dan kan ik hem wel overal plaatsen op de pc waar ik wil, dus bv op C: of F: of in welke map dan ook, maar verwijderen en of verplaatsen gaat dus niet lukken, geen melding, geen code, helemaal niks, het blijft er gewoon staan.

Nu ook, nu moet ik een bestand op de pc hebben in de garage, die ik op deze pc gemaakt heb, wou ik hem op usb zetten, maar helaas..
24
Hallo,


Stap 1.
Doe je deze handelingen met een losse muis of touchpad, probeer eens een andere muis. (is dit een laptop of desktop)
Als dit het probleem niet oplost doe stap 2.


Stap 2.
Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Alles uitschakelen" <==noteer eerst wat allemaal is ingeschakeld (dit hoef je niet te plaatsen)
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
Lukt het nu wel iets te verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
25
Hallo Abbs,

Ik ga het zometeen nog ff testen.

We praten over een Desktop btw..

Een andere muis zou ik kunnen testen, maar ik zie het verband niet dat ik met de muis niks kan verwijderen op bureaublad of in een map, maar wel wat kan verwijderen bij 'programma's', ook via de muis.

Als ik ipv de muis op de delete knop druk, kan ik er 50x op drukken, er gebeurt verder niks.
27
Goedemorgen,

Ik heb nog een muis met USB draad geprobeerd, maar helaas hetzelfde..

Kan ik niet via een opdrachtprompt oid testen of het dan wel mogelijk is om iets te verwijderen, of werkt dit zo niet ?
28
MK2-VRT schreef:Goedemorgen,

Ik heb nog een muis met USB draad geprobeerd, maar helaas hetzelfde..

Kan ik niet via een opdrachtprompt oid testen of het dan wel mogelijk is om iets te verwijderen, of werkt dit zo niet ?
Iets verwijderen zou geen probleem zijn, daarvoor zou je Total Commander kunnen gaan gebruiken.
Hiermee kan je nog vele andere dingen doen: https://www.reindejong.nl/total-commander
Link: http://www.ghisler.com/
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
29
De tool gedownload, het grappige is, als ik bestanden selecteer en op F8 druk, dan zie ik even een schermpje voorbij komen in een flits, kan niet eens lezen wat er stond, maar verwijderen ho maar.

Enig idee hoe het kan dat mijn Virtual machine ook niks meer doet ? Na die tools die ik heb laten lopen, krijg deze melding :

Afbeelding
 
30
Hallo,

De "ZeroAccess" besmettingt staat erom bekent vele service uit te zetten of te verwijderen.
Om die eens te doorlopen: Klik Windows + R toets in > type  services.msc > klik OK

Hier staan al je services, kijk of die van je VM nog aanstaat: https://kb.vmware.com/s/article/1007131
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”