Plaats reactie
1
ik heb vandaag mijn nieuwe laptop geïnstalleerd echt heel fijn

maar nu wil ik mijn eigen legale office pakket installeren is van 2007

alleen voor word en Exel  maar  die word geweigerd je bent verplicht het office pakket te installeren

van Microsoft  terwijl de mijne ook gekocht is en ik de licentie sleutel heb
oke is verouderd maar vooral word 

weet iemand hoe ik het toch kan instaleren

vriendelijke groet

ayla
2
Hoi Ayla.
Ik weet niet op welke wijze je geprobeerd hebt een en ander te installeren.
Normaliter moet je inderdaad de setup van het Office pakket starten. Als dat gestart is kun je daarna losse pakketten zoals bijv. Outlook en Access uitvinken.

Als dat niet werkt zou je eens op onderstaande link kunnen klikken. Die link lijkt Engelstalig maar je komt als het goed is op een Nederlandstalige pagina terecht, van Microsoft zelf, met uitleg hoe te werk te gaan om handmatig de onderdelen te installeren.
https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... air-the-in
Greetings, Black Tiger.
3
Hallo,

Ik lees dit even en wil je het volgende mee geven (ik wil je niks aansmeren alleen laten zien).
Nu je een verse laptop heb die nog jaren mee gaat is het anders ook een mooie optie om een modernere Office op te gaan zetten.
We zijn een samen werking aangegaan waardoor we leden voor een betaalbare prijs Office pro 2016 kunnen aanbieden.
Wij mogen op deze (zijn dag prijzen) 10% korting over aanbieden voor leden lees het volgende maar eens: viewtopic.php?f=213&t=21287
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
LibreOffice 6.0 is goed compatibel met Word en gratis. Bevat echter het hele Office pakket
https://nl.libreoffice.org/download/libreoffice-fris/
Om een kleine reden in Excel heb ik er zelf voor gekozen om een gebruikte licentie van Office te kopen. Zie bv. ook post #3.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
7
@ Veng dank je wel op het advies op Senior web 
heb ik libre office geïnstalleerd is niet slecht
vriendelijke groet Ayla
8
Graag gedaan. Succes.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”