Gesloten
31
SystemLook.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
33
Abbs, ik kan via configurascherm niks meer terugvinden van corel...ik denk dat alles weg is...wil ik het kunnen testen dan moet ik psp2018 terug installeren, dan pas kan ik zien of ik de plaatjes open krijg met dit programma...zo te zien ziet het er goed uit...
iedere keer leer ik meer en meer
34
Lynneke schreef:Abbs, ik kan via configurascherm niks meer terugvinden van corel...ik denk dat alles weg is...wil ik het kunnen testen dan moet ik psp2018 terug installeren, dan pas kan ik zien of ik de plaatjes open krijg met dit programma...zo te zien ziet het er goed uit...
Probeer het maar, ik ben benieuwd.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
35
Abbs, ik heb m'n programma terug geinstalleerd en het opent precies zoals ik het wou...

dit probleem is dus opgelost...

van harte bedankt voor je geduld, je inspanning en je klaar en duidelijke uitleg...

Lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
36
Hallo,

Dat is mooi om te horen, dan gaan we de tools op ruimen die ik heb gebruikt:

Met het onderstaande tool ruim je de meeste gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje  voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
  Afbeelding Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
38
Lynneke schreef:vraagje, ik heb nog systemlook 64 erop staan, mag dat weg?
Ja die mag ook wel samen met de logjes, daarom had ik deze regel erbij gezet:

Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
39
ja dat heb ik gedaan, maar deze stond nog bij pc-onderhoud...was er niet zeker van, bedankt abbs
iedere keer leer ik meer en meer
41
abbs, voor mij mag hier een slotje op, het herstelpunt heb ik aangemaakt en genoteerd...

corel psp 2018 werkt prima...

en als ik een plaatje wil openen gaat het automatisch naar bovenstaand programma...

ik ben weeral een blij iemand...

van harte bedankt abbs...

liefs, lynneke
iedere keer leer ik meer en meer
Gesloten

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”