Plaats reactie
1
Goedenavond,

Ik wil een audiobestand converteren naar een videobestand. Hiervoor gebruik ik het programma Openshot. Ik heb het audiobestand geupload naar Openshot. Ook heb ik een foto geupload. Het zijn projectbestanden. De foto moet gedurende de volledige duur van het naar video geconverteerde audiobestand te zien zijn. Daartoe heb ik de foto op spoor 4 en het audiobestand op spoor 3 geplaatst. En de sporen even lang gemaakt. De grootte van het geuploade MP3-bestand is 70 MB. De grootte van de geuploade foto is 100 KB. 

Hoe converteer ik dit geheel naar video, onder de volgende voorwaarden:

1) het geconverteerde bestand is niet te groot. 71 MB is goed zou je denken.
2) het plaatje bedekt de volledige hoogte van het videobeeld. Het plaatje wordt dus zo groot mogelijk weergegeven, zonder de hoogte-breedteverhouding te verslechteren.
___

Ik heb het ook op een andere manier geprobeerd. MP3 naar MP4 converteren, en dan uploaden naar Youtube. Maar YT accepteert het bestand niet, omdat het zogenaamd geen MP4 zou zijn. Wat dus onzin is. Het vreemde is dat ik dezelfde MP4 in een ander kanaal heb proberen up te loaden, en Youtube alleen in dat kanaal aangaf dat de video langer dan een kwartier is en ik dus mijn account moet upgraden. De video duurt inderdaad een uur.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”