Plaats reactie
1
Goedemorgen, als nieuw lid heb ik gelijk een probleem . Wat is er gaande ?. Ik heb een LG tweedehandse DVD/videorecorder aangeschaft voor het digitaliseren van de videobanden. Aangesloten met een HDMI kabel, maar er komt geen melding dat er een nieuw apparaat gevonden is in Windows 10, oftewel het blijft stil in de pc. Wat kan er loos zijn? Ik hoop dat iemand daar een oplossing voor heeft anders kan ik nog niet verder. Gr. Bert
2
bertje1 schreef:Ik heb een LG tweedehandse DVD/videorecorder aangeschaft voor het digitaliseren van de videobanden. Aangesloten met een HDMI kabel, maar er komt geen melding dat er een nieuw apparaat gevonden is in Windows 10,
Ik heb zo’n vermoeden dat je een ‘verkeerde’ device hebt aangeschaft of verkeerd hebt aangesloten.
De HDMI aansluiting/kabel van de LG DVD/videorecorder moet naar de TV en niet naar de computer, dat is de reden waarom de computer met WIndows 10 de LG DVD/videorecorder niet herkent.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Dan hebt je Ezcap USB 2.0 HD video nodig OF EasyCap video adapter.

Dit is natuurlijk een betere video capture Dazzle DVD Recorder HD.

Let wel op dat jij ook een snelle computer moet hebben met voldoende schijfruimte, het is ook echt tijdrovend.
In het verleden (had toen een zelf samengesteld desktop speciaal om VHS te digitaliseren - Windows XP) heb ik al mijn video banden gedigitaliseerd, de desktop heeft een Pinnacle capture kaart, ik gebruikte een VCR met 6 koppen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”