Plaats reactie
1
Ik heb een tijd geleden mijn CV geüpdatet en mooi gemaakt en was er ontzettend trots op. Ik heb dit gemaakt via een CV-sjabloon van Word zelf en daarna een beetje aangepast etc.

Ik krijg het nu helaas ONMOGELIJK geopend. Ik heb diverse video's bekeken en geprobeerd het te openen op verschillende manieren en in PDF etc., maar niks werkt.

Ik krijg de volgende melding.

Heb dus al verscheide mogelijkheden gedaan om het te openen via YouTube video's en tutorials via Google.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, want er was veel tijd ingestoken.


Afbeelding
2
Het is handig voor de helpers om te vermelden welke versie Word je gebrukt en welke besturingssysteem Windows OS.

De melding is niet te lezen.
Maakt een screenshot alleen van de melding (zonder dat grijze achtergrond).

Heb je het bestand beveiligd / gecodeerd?

Start Word op en open vervolgens het bestand, lukt dat wel?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
iEscape schreef:De melding is niet te lezen.
Als je één keer klikt op de afbeelding, dan wordt hij in een afzonderlijk tabblad getoond. Als je op het tabblad van postimg dan nog een keer op de afbeelding klikt, dan wordt hij op originele grootte getoond en is de melding wel leesbaar: Afbeelding [mention]noori[/mention] Ik heb helaas geen oplossing voor je, wel een tip voor de toekomst: maak regelmatig een kopie van je persoonlijke bestanden en zet die op een externe harde schijf. Twee kopieën op twee verschillende dragers is natuurlijk nog beter.
4
porrelaar schreef: 01 sep 2020 12:11 Als je één keer klikt op de afbeelding, dan wordt hij in een afzonderlijk tabblad getoond. Als je op het tabblad van postimg dan nog een keer op de afbeelding klikt, dan wordt hij op originele grootte getoond en is de melding wel leesbaar:
Niet hier op mijn iMac, kan tig keer opklikken, afbeelding blijft onleesbaar.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Hallo,

Kopieer het document eens naar een andere locatie (bijvoorbeeld mijn documenten), mogelijk verschijnt deze foutmelding omdat de locatie van het bestand geen vertrouwde locatie is. Als je de kopie op een andere locatie wel kan openen, kan je het volgende eens proberen.

Vertrouwde locatie instellen in Word.
  • Ga naar Bestand > Opties > Vertrouwenscentrum > Instellingen voor het Vertrouwenscentrum.
  • Voeg her de volledige locatie (path) "D:\HOME\7)Carrière\" toe in het gedeelte Vertrouwde locaties zoals hieronder.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
[mention]porrelaar[/mention]
Als ik op de afbeelding die geplaatst is door Maxstar één keer opklik, dan wordt de afbeelding meteen wel vergroot.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
[mention]iEscape[/mention] Dat je bij de afbeelding van Maxstar slechts 1 keer hoeft te klikken komt doordat de afbeelding van Maxstar veel kleiner is, namelijk 936x678 pixels.
De afbeelding van noori is 1920x1080 pixels en die wordt daarom verkleind getoond in het voorbeeldvenster van postimages, wanneer de resolutie van jouw monitor kleiner of gelijk is aan 1920 x 1080 pixels.

Bij afbeeldingen die niet in het voorbeeldvenster van postimages passen zie je (op een Windows pc) een loepje met een plusteken wanneer je de muisaanwijzer op de afbeelding zet: Afbeelding Wanneer je dan klikt, dan wordt de afbeelding op ware grootte getoond en zal er op die afbeelding een loepje met een minteken verschijnen: Afbeelding Maar goed, dit helpt noori niet verder. Hopelijk helpt de tip van Maxstar haar wel.
9
Oprechte excuses voor het late antwoord! Ik heb alle reacties gelezen uiteraard.

Ik gebruik:

-Microsoft Office 2016 Professional Plus voor Word.
-Windows 10

Heb je het bestand beveiligd / gecodeerd?

Nee. Daar kan het dus niet aan liggen

Start Word op en open vervolgens het bestand, lukt dat wel?

Lukt ook niet jammer genoeg.

Ik heb helaas geen oplossing voor je, wel een tip voor de toekomst: maak regelmatig een kopie van je persoonlijke bestanden en zet die op een externe harde schijf. Twee kopieën op twee verschillende dragers is natuurlijk nog beter.
1x per maand doe ik dat ook en dat is waarschijnlijk ook gebeurt, alleen heb ik dus een keer dat foute bestand naar mijn externe harde schijf gezet en kwam er een error dat het niet lukt. Heb toen op ''overslaan'' geklikt. Ik gebruik een programma en die ''vervangt'' alles en kopieert het niet. Dat betekent dat wanneer ik op overslaan heb geklikt het Word bestand met mijn CV gewoon helemaal niet op mijn externe harde schijf stond.

Kopieer het document eens naar een andere locatie (bijvoorbeeld mijn documenten), mogelijk verschijnt deze foutmelding omdat de locatie van het bestand geen vertrouwde locatie is. Als je de kopie op een andere locatie wel kan openen, kan je het volgende eens proberen.

Ook helaas al geprobeerd en hij blijft op 0% vast zitten. Heb toen ook erg lang gewacht, maar er gebeurt echt niets.



Ook naar .rar bestand gezet en vanuit daar proberen te openen of vanaf pdf etc. niets lukt :( Hoop dat iemand nog tips heeft. Was echt veel moeite gestopt in die CV.
11
Maxstar schreef: 06 sep 2020 18:32 De bestandsnaam van dit document is: "5) CV.docx" volgens de screenshot. Verwijder 5) eens in de bestandsnaam.

Neem hiervan een kopie en probeer deze eens te openen met de portable versie van Open Office?
5) verwijders, maar is nog steeds niet te kopieren naar een andere map.

Heb die app gedownload, maar kan het nog steeds niet openen ermee. Krijg een ''General Error. General input/output error''.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”