Plaats reactie
1
Als ik in Word de paginanummering wil inschakelen lukt dat niet. Ik krijg de volgende melding: De beheerder van Uw organisatie heeft de service die nodig is voor het gebruik van deze functie uitgeschakeld. Ik begrijp hier niets van, dit programma heb ik als particulier gekocht. Ook als ik Word als administrator gebruik lukt het me niet om de paginanummering in te schakelen.
3
Ik kan gaan naar "HKEY_current_user\Software\Microsoft\Office\16.0\common" maar daarna heb ik niet de keuze signIn. Ik ben absoluut niet thuis in deze materie en kom daarom ook niet verder. Ik gebruik Word 2019 maar kan de keuze 19 niet maken (tenzij dit toch gewoon 16 is).
5
Aan geen van de 3 evt. oplossingen heb ik iets. Als ik naar menu BESTAND – ACCOUNT ga valt er niets aan te melden. Ik heb de mogelijkheid om af te melden maar dat heeft geen zin. Ik gebruik One Drive niet en wil niet in de cloud opslaan.
Onder Account – Verbonden services staat One Drive – persoonlijk, hieronder staat een oud (vervallen) emailadres. Hier begrijp ik niets van. Kan dit er iets mee te maken hebben?
8
Je gebruikt Office nu offline, probeer het volgende eens.
  • Kies Bestand> Account > aanmelden bij Office. (Hier kan je aanmelden met een Microsoftaccount).
  • Klik onder Account Privacy op de knop Instellingen beheren en Privacyinstellingen.
  • Plaats bij de sectie Alle verbonden ervaringen een vinkje bij Verbonden ervaringen inschakelen. Hierdoor worden de twee opties daarboven actief.
  • Zet onder Ervaringen waarbij online-inhoud wordt gedownload een vinkje bij Office toestaan online-inhoud te downloaden.
  • Start hierna de computer opnieuw op.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Als ik naar Bestand-Account ga kan ik me niet aanmelden bij Office. Ik kan me wel afmelden, dat wil dus zeggen dat ik daar al aangemeld ben.
Als ik d het aanmelden oversla en via Account Privacy – Instellingen beheren – Privacyinstellingen de genoemde vinkjes plaats blijft der situatie hetzelfde.
Ik vraag me af of het zinvol is om een nieuw account aan te maken, wellicht dat daarmee het probleem opgelost wordt?
Mocht dit niet het geval zijn dan geloof ik dat ik hier verder geen tijd aan moet besteden. Het is niet echt belangrijk maar ik had het graag opgelost. Alleen al uit nieuwsgierigheid.
10
Champ1949 schreef: 03 okt 2020 12:21 Onder Account – Verbonden services staat One Drive – persoonlijk, hieronder staat een oud (vervallen) emailadres. Hier begrijp ik niets van. Kan dit er iets mee te maken hebben?
Waarom maak je gebruikt van één oud (vervallen) emailadres ? ::)
Een vervallen rijbewijs , ID-kaart en/of paspoort is toch ook niet meer geldig?
Champ1949 schreef: 05 okt 2020 20:14 Als ik naar Bestand-Account ga kan ik me niet aanmelden bij Office. Ik kan me wel afmelden, dat wil dus zeggen dat ik daar al aangemeld ben.
Als ik d het aanmelden oversla en via Account Privacy – Instellingen beheren – Privacyinstellingen de genoemde vinkjes plaats blijft der situatie hetzelfde.
Ga dan toch eerst Afmelden.
En vervolgens opnieuw Aanmelden.
Champ1949 schreef: 05 okt 2020 20:14 Ik vraag me af of het zinvol is om een nieuw account aan te maken, wellicht dat daarmee het probleem opgelost wordt?
Een nieuw account aanmaken is problemen zoeken.
Een product van Microsoft kunt niet van één account overgezet worden naar één ander account.
Elk product die men aanschaft bij Microsoft is gekoppeld aan één Microsoft-ID, en blijft gekoppeld aan dat zelfde Microsoft-ID.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
OK, een nieuw account maken is dus niet verstandig.
Wat betreft de volgende opmerking van 3-10-21221:
Waarom maak je gebruikt van één oud (vervallen) emailadres ?
Een vervallen rijbewijs , ID-kaart en/of paspoort is toch ook niet meer geldig?
Reactie: Ik heb al diverse malen geprobeerd om mijn emailadres in mijn Office account te wijzigen maar dat lukt steeds niet. Misschien kun je aangeven hoe ik dat emailadres moet wijzigen. Als dat lukt hoef ik dus ook geen nieuw account aan te maken.
12
Champ1949 schreef: 06 okt 2020 12:20 Reactie: Ik heb al diverse malen geprobeerd om mijn emailadres in mijn Office account te wijzigen maar dat lukt steeds niet. Misschien kun je aangeven hoe ik dat emailadres moet wijzigen. Als dat lukt hoef ik dus ook geen nieuw account aan te maken.
Neem deze link eens door:
Het e-mailadres of telefoonnummer voor uw Microsoft-account wijzigen.

Je vertelde over een oud (vervallen) e-mailadres.
Je hebt Office 2019, ik neem aan dat je een kleine twee jaar geleden hebt aangeschaft.
Daarvoor hebt je een Microsoft-ID voor noedig. Ook voor jouw pc / laptop Windows OS 10 hebt je een Microsoft-ID.
Is dat oud (vervallen) e-mailadres hetzelfde als jouw Microsoft-ID ?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
De aanschaf is inderdaad ongeveer 2 jaar geleden gedaan. Het oude (vervallen) e-mailadres is nog steeds de gebruikersnaam in mijn Microsoft account. Ik kan NIETS wijzigen in het Microsoft Office account. Als ik wil wijzigen krijg ik de melding: “Je kunt geen e-mailadres voor werk of school toevoegen als een alias aan een persoonlijk Microsoft-account. Probeer een ander e-mailadres.”
14
Champ1949 schreef: 07 okt 2020 14:30 Het oude (vervallen) e-mailadres is nog steeds de gebruikersnaam in mijn Microsoft account. Ik kan NIETS wijzigen in het Microsoft Office account. Als ik wil wijzigen krijg ik de melding: “Je kunt geen e-mailadres voor werk of school toevoegen als een alias aan een persoonlijk Microsoft-account. Probeer een ander e-mailadres.”
Heb je op Alles weergeven geklik in de link in mijn vorig bericht?
En vervolgens de onderwerpen goed doorgenomen?
iEscape schreef: 06 okt 2020 13:20 Neem deze link eens door:
Het e-mailadres of telefoonnummer voor uw Microsoft-account wijzigen.
Afbeelding

Met welk e-mailadres ga je aanmelden om in te loggen naar jouw Microsoft-account op jouw pc/laptop?
Dat is jouw Microsoft-ID.
Plaatst niet het e-mailadres hier.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”