Plaats reactie
1
Circa 30 jaar geleden verzorgde ik de foto's voor een piratenkoor. ik zette die ook op de website van dat koor, via We transfer. Daar had ik een account voor. Nu heb ik een nieuwe account gemaakt, maar die oude achtervolgt me steeds bij het inloggen.

Voor het inloggen voor het koor had ik een emailadres in gebruik gekregen, maar ik heb er geen idee van wie daar nu eventueel nog gebruik van maakt. Het wachtwoord weet ik niet meer, maar daar kan ik dus ook niet meer achter komen. Het koor heeft intussen vast al allemaal andere leden enz.
Is er een andere manier om dat account te verwijderen zonder eerst te moeten inloggen en dan te zoeken naar 'verwijderen' ?

Katy.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
2
Gaat het om het account van die website of om het account van Wetransfer?

Als het van de website is, dan is het misschien nog wel mogelijk om via de huidige beheerder van die website het account te laten verwijderen.
Als het om WeTransfer gaat vraag ik me af wat je bedoeld met achtervolgen bij het inloggen. Wat gebeurt er dan precies?
Greetings, Black Tiger.
3
Dank je wel voor je reactie. Nee, ik heb dus een nieuwe account gemaakt en ik kan daarmee gewoon inloggen bij We Transfer.
Maar als ik met het programma wil beginnen, komt er steeds een uitnodiging om in te loggen en die begint dan met het emailadres dat ik zo'n 30 jaar geleden gebruikte en waar ik het wachtwoord niet meer van weet. Ik ken niemand meer van dat koor en het is misschien wel opgeheven.
Om dat account te verwijderen, moet ik het ww. aanvragen. Tja, en het antwoord gaat dan naar het emailadres van weet ik van wie of waar, en stopt daar. Dus ik blijf het zien, en begin dan maar opnieuw met mijn huidige inloggegevens.

Ik leef er net zo fijn mee, maar steeds weer op een 2e pagina inloggen is toch wel mal. Vreemd, nietwaar?
  • "Geluk komt niet vanzelf"
4
Hallo Katy.
Ik begrijp het verhaal. In dat geval lijkt het mij dat de browser nog ergens iets heeft opgeslagen waardoor dat oude email adres steeds naar voren komt. Voor zover mij bekend onthoudt WeTransfer geen email adressen. En ik heb ook een account maar bij mij komt ie zelfs niet met mijn huidige email adres.
Vandaar dat ik denk dat het ergens in de browser verstopt zou kunnen zitten.

Welke browser gebruik je? Chrome, Edge, Firefox of een andere?

P.s. ik heb even de titel van het onderwerp iets aangepast. Ik schrok al eerst, dacht dat je het account hier wilde verwijderen. ;)
Greetings, Black Tiger.
5
Hoi, Black Tiger, ik gebruik Chrome. En als ik begin met We Transfer begint dat dus opgewekt met mij uit te nodigen om het wachtwoord bij dat vorige emailadres te zetten. Het programma start daar dus mee, zonder dat ik nog maar aan inloggen gedacht had.
En dus begin ik maar opnieuw en nu wel met het woord 'inloggen' en dan ben ik daarna mezelf.
Raar en moeilijk uit te leggen, ik hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
6
Hallo Katy.

Ja ik begrijp wel wat je bedoeld en het sterkt mijn vermoeden dat het oude wachtwoord en/of oude email adres is opgeslagen in Chrome.
Dat is er echter wel uit te halen en zou als volgt moeten kunnen:
1. Open Chrome.
2. Klik rechtsboven op de drie puntjes.
3. Klik op Instellingen.
4. Klik onder 'Automatisch aanvullen' op Wachtwoorden op het pijltje aan de rechter ant.
5. Onder 'Opgeslagen wachtwoorden' staan websites, gebruikersnamen en (versleutelde) wachtwoorden en evt. email adressen.

Haal daar de oude gegevens weg en dan zou het opgelost moeten zijn.
Greetings, Black Tiger.
7
Hoi Black Tiger,

Super, het is nu weg! Dank je wel, en ik hoef er nu niet meer mee te prutsen!
Je hebt weer iemand blij gemaakt.

groetjes van Katy
  • "Geluk komt niet vanzelf"
8
Hoi Katy.

Hartstikke mooi! Fijn te horen dat het weg is, kun je evt. nu het nieuwe account opslaan. ;)
Ik heb het antwoord gelijk als oplossing gemarkeerd voor je.

Veel plezier!

Groeten van de Tijger.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”