Plaats reactie
1
Of ik hier goed bezig ben, weet ik eigenlijk niet. Sinds een paar uur doen knoppen op mijn taakbalk het meer. Ik kan dus ook de startknop niet gebruiken. Wifi schijn ik te hebben, maar het pictogram geeft dit niet aan. Outlook kan ik gewoon gebruiken. Hier weet ik geen raad op! De verkenner en de zoekknop geven ook niets weer.

Mijn geluk kan niet op! Ik heb er nu ruim 4 uur op gezwoegd, maar ik heb het gevonden! Of het de juiste manier is, weet ik niet: de zoekknop deed vreemd maar opeens zag ik taakbeheer staan. Via deze knop heb ik lange rijen zaken gelezen, maar helemaal onderaan stond Windows verkenner. Dat leek me wel wat en door daar op te klikken, verscheen de mogelijkheid 'opnieuw starten'. En door te klikken gingen gingen al de knoppen op mijn balk oplichten en bewegen en alles zag er weer goed uit. En alles werkt ook! Dank omdat jullie dit alles wilden lezen!
Katy.
!
  • "Geluk komt niet vanzelf"
2
Hallo Katy,

Als dit probleem nog eens voorkomt en je geen knoppen meer kan bedienen kan je via de toetsen combinatie Ctrl-Alt-Delete (deze tegelijk indrukken) je pc uitzetten.
De knop daarvoor zit rechts onderin, daarna kan j de pc weer opstarten en vaak is alles weer goed gezet.

Maar mooi dat je hem weer werkend heb gekregen. :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”