Plaats reactie
1
Wanneer ik secties maak in Word (om paginanummers op bepaalde bladzijden niet in te voegen), dan zie ik linksonder op de balk een hoger paginanr. dan juist is
Dit verspringt dan bv. van 5 naar 7.
Het doet vermoeden dat er een extra pagina is ingevoegd, maar ik zie dat niet in het document.
Wie weet wat er aan de hand is?
3
ja zeker, net als al die andere uitleg van Microsoft en nog heel veel andere sites. Het lijkt dus reuze gemakkelijk. Maar helaas gebeuren er bij mij telkens rare dingen.
4
Hallo,

Neem de onderstaande handleiding eens door, hier wordt beschreven hoe je secties en de opmaak van paginanummers goed kan instellen. Zie vooral het gedeelte over de doorlopende paginanummers.
Heeft u de pagina’s gesplitst? Dan gaat u weer naar het Kop- en Voettekst-menu en herhaalt voorgaande stappen. Opnieuw kunt u in de nieuwe sectie de nummering instellen zoals u dat wilt.

Wederom kiest u hiervoor in dit menu voor de functie Paginanummering als derde van links. Klikt u die aan, dan staat er weer de keuze voor Opmaak Paginanummers. Vergeet hier absoluut niet om de sectie ‘Doorlopend vanaf vorige sectie’ uit te schakelen. Anders neemt Word alsnog de paginanummering van de vorige sectie over.
Handleiding: https://www.wensware.nl/nieuwsbrief/64- ... an-secties
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Is dat het eerste document in Word met secties & (wel en/of niet) paginanummers?
Of hebt je eerdere soortgelijke documenten gemaakt, en wel goed gelukt is?
JohannaH schreef: Het doet vermoeden dat er een extra pagina is ingevoegd, maar ik zie dat niet in het document.
Je kunt een test uitvoeren:
Print dat document naar een pdf bestand van pagina 5 tot en met 7.

Dan kunt je duidelijk zien of er extra pagina is toegevoegd.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”