Plaats reactie
1
Goedemiddag allemaal,

Ik wil vanmorgen mijn pc opstarten, en ja hoor, krijg ik het volgende te zien:
Afbeelding Gisteren is de pc op normale manier afgesloten zonder ook maar 1 probleem.
Is hier nog wat aan te redden, er staan voor mij nogal belangrijke dingen op.

Ik heb in het verleden wel een backup gemaakt met Acronis True Image, maar die staan op een harde schijf op dezelfde pc.
En ja achteraf, zeer dom dat ik die niet op een externe schijf heb gezet, daar ben ik me wel van bewust.
Echter lost dat niet mijn probleem op.

Nu denk ik (als ik die interne HDD eruit haal, en in een Sharkoon steek, en de Image eraf haal, dat ik daar nog (hopelijk) aan komen kan om op een externe HDD te zetten.
Alleen om dat terug te plaatsen, daar ben ik als de dood voor, vandaar ik vraag of ik nog iets anders doen kan.

Nu maar bidden of iemand mij helpen kan,
Alvast bedankt.
3
Beste pearl.

Bedankt voor het reageren.
Ik was al tal van YouTube filmpjes aan het doorspitten, en 1 heb ik geprobeerd, en eindelijk, mijn pc starte weer op.
Wat heb ik gedaan, mijn pc opgestart en op F11 blijven klikken voor bootmenu tevoorschijn te krijgen,
Tja toen wist ik het niet, maar ik heb gewoon de bovenste dubbel geklikt, en hij starte Windows weer op.
Dus mijn vermoeden is, dat hij in de war was met welke hij op moest starten, maar misschien heb ik dat mis.

Onderstaande is het filmpje welke ik gebruikt heb.
https://www.youtube.com/watch?v=_dDOqQO ... l=TampaTec
Optie 3 werkte voor mij.

Dus wat mij betreft mag hier een slotje op.
4
KaleBats schreef: Ik heb in het verleden wel een backup gemaakt met Acronis True Image, maar die staan op een harde schijf op dezelfde pc.
En nu een back-up maken op een externe harde schijf.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Naast het maken van een back-up op een externe locatie is het wellicht handig om even te kijken of deze foutmelding te herleiden is in de logboeken van Windows. Meestal duidt de foutcode 0xc0000001 op een driver issue. Even verder kijken kan zeker geen kwaad, ook al is het probleem opgelost.

Open het startmenu en typ logboeken en klik op Windows-logboeken > Systeem.
Klik nu rechts op de optie huidig logboek filteren.
Bij geregistreerd selecteer je afgelopen 7 dagen en klik op OK.
Klik in het menu op acties en Bestand met gefilterd logboek opslaan als...,
Selecteer bij het opslaan de optie "Tekst (door tabs gescheiden) (*.txt)"
Sla het bestand nu op als Syslog.txt en upload dit bestand naar www.filedropper.com en plaats hier de downloadlink.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”