Plaats reactie
1
Vraagje,

Is het mogelijk in powerpoint aan de linkerkant SBS6 te laten zien op een manier en aan de rechterkant van het scherm eigen foto's?

Ik zelf kan het niet echt snel vinden maar als er ingevingen zijn graag.
Groet,

Mark
2
In Powerpoint kan je bij de optie invoegen video fragmenten laden.
Deze kan je dan positioneren naast de afbeelding..

Maar omdat je het over SBS hebt, denk ik dat je een livestream van de TV wilt gaan inladen als ik het goed begrijp?
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
4
Dit lijkt mij een hele lastige klus, zeker als het een presentatie moet worden zal het resultaat duidelijk moeten overkomen, en bewegende beelden leiden nogal snel af..

Maar naar mijn weten is een livestream niet te koppelen in powerpoint, wel losse div-x of andere videofragmenten.

Google had hierover ook niet echt duidelijke informatie te verschaffen, maar misschien kan je het wel anders doen, bijvoorbeeld SBS door een tweede beamer het beeld laten projecteren naast de powerpoint presentatie.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Dit is zeker een lastige klus, omdat ik na verder zoeken tot de conclusie ben gekomen dat het dan ook nooit zal gaan werken.

Mischien dat dit wel mogelijk is met liquid media.
http://www.liquidmedia.net/
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
6
met met liquid media is de mogelijkheid er ook niet.

wordt gepresenteerd met een laptop en een extern scherm wat in de wachtkamer hangt..

zoiets dus niets geen beamer.

maar bedankt voor de moeite!
Groet,

Mark
8
Dit kan inderdaad de oplossing zijn, en eenvoudig..
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
9
Phoenix schreef: Dit kan inderdaad de oplossing zijn, en eenvoudig..
zo dan.. grandioos idee ;D ga ik mee aan de slag.. thnxx ;D ;D
Groet,

Mark
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”