Plaats reactie
16
Nou in veilige modus lukte dus niet, er kon iets niet gevonden worden.

Ik heb het dus verwijdert in normale mode maar de problemen zijn er nog steeds.
17
Sinds wanneer zijn deze problemen exact begonnen?

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuiknop op Zoek.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    srinfo;
    installedprogs;
    startupall;
    services-list;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
18
Hierbij het bestand/log.

Ik heb sinds vorige week er last van, op 30-10-2015 is de licentie van McAfee afgelopen maar op de andere computer heb ik er geen last van.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
20
De systeem herstelpunt is gelukt, malewarebytes werkt nu weer net zoals de windows start, McAfee staat er ook weer op.

Maar nu heb ik het probleem dat de computer heel traag is en steeds vast gaat zitten. De computer blijft maar kraken en het laad icoontje bij de pointer/pijltje blijft maar laden.
21
Hallo,

Mooi dat de andere problemen zijn verholpen, wat betreft de traagheid kan je CCleaner eens uitvoeren.

Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad.

Installeer CCleaner en start CCleaner op.
  • Klik in de linker kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
24
McAfee is er nu af maar de computer loopt nog steeds vast, Nu dat ik de computer wel 30 keer opnieuw heb opgestart viel mij het op dat wanneer ik de melding krijg dat HitmanPro een snelle scan uitvoert de computer steeds vast gaat zitten.
26
Ik gebruik McAfee, HitManpro en MalwareBytes

Maar ik heb de taakbeheer geopend en dat zit er in het begin normaal uit, maar op het moment dat het vast begint te lopen staat de lijst vol met Java(TM) Web Start Laun...

EDIT:

Ik heb Java nu verwijdert van de computer en nu lijkt alles weer beter te zijn. In het taakbeheer stond in het begin dat er 50 achtergrondprocessen bezig waren, maar op het moment dat de Java web start launcher begon te lopen/vermenigvuldigen liep het op tot de 10000 en steeds oplopend. Gisteren kreeg ook een foutmelding van javaws.exe


In mijn taakbeheer staat mijn schijf op 100%, geheugen op 40% en processor rond de 50%, dat lijkt mij een beetje veel vooral de schijf de op 100% staat
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “HitmanPro”