Plaats reactie
1
Al een hele tijd probeer ik HitmanPro.Alert op de Samsung laptop van mijn vriendin te installeren. Er stond eerst een hele oude versie op. Toen wilde ik hier de gratis versie vandaan halen, maar kreeg een irritante trial versie. Ik zocht naar de gratis versie maar kon die nergens meer vinden. Dan maar weer de trial. Toen kwam de mededeling: „Kan programma niet installeren. Error 0.“
 
Vervolgens vond ik op deze webstek (PC Web Plus) een ander installatiebestand (Directe download 64-bits). Er komt dan een bestand in Program Files (x86). Dat kan dus toch helemaal niet?

Het bleek ook nog weer eens een zeer oude versie te zijn. Toen ik er op klikte kwam het scherm „Bijwerken naar versie 3“. Maar eerst moest er herstart worden. Na de herstart was alles weg. Dus niks bijwerken.
 
Vraag: hoe verkrijg ik de gratis versie 3.6.7, Build 604 die op mijn eigen computer staat? Deze werkt goed, behalve dat hij 2 keer Internet Explorer ziet (dat is nog te begrijpen), en 2 keer Opera (dat is niet te begrijpen).
 
3
Hallo Jack1960,

'Gratissoftwaresite.nl' is misschien wel de allerbetrouwbaarste website die ik ken. Dat meen ik echt.

Het installatiebestand waar u naar verwijst heet 'hmpalert3.exe' en dat is precies de naam van het bestand dat leidt tot :„Kan programma niet installeren. Error 0.“

Als ik de laptop van mijn vriendin weer aan heb, zal ik het nog eens proberen, maar ik vrees het ergste.
4
Léon schreef:Hallo Jack1960,

'Gratissoftwaresite.nl' is misschien wel de allerbetrouwbaarste website die ik ken. Dat meen ik echt.

Het installatiebestand waar u naar verwijst heet 'hmpalert3.exe' en dat is precies de naam van het bestand dat leidt tot :„Kan programma niet installeren. Error 0.“

Als ik de laptop van mijn vriendin weer aan heb, zal ik het nog eens proberen, maar ik vrees het ergste.
Hoi Leon,

Ik geloof je best dat gratissoftwaresite.nl wel betrouwbaar is.
Succes verder met het installeren van Hitmanpro alert en dat je probleem snel wordt opgelost.
7
Léon schreef:  
Vraag: hoe verkrijg ik de gratis versie 3.6.7, Build 604 die op mijn eigen computer staat? Deze werkt goed, behalve dat hij 2 keer Internet Explorer ziet (dat is nog te begrijpen), en 2 keer Opera (dat is niet te begrijpen).
 
Hallo,
Is dit geen Beta versie die je gebruikt, maak ook anders eens een printscreen: viewtopic.php?f=4&t=4036
Ik heb hem ook: Afbeelding
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Eerst had ik maar versie 2 geïnstalleerd, want versie 3 "kon niet geïnstalleerd worden. Foutcode 0." Toen klikte ik nog eens op het icoon en toen kwam weer "Bijwerken". Dat klikte ik aan en toen werd er opeens gezegd: "Een update zal worden geïnstalleerd bij de volgende herstart".

Ik dacht "Ha, fijn", maar die volgende herstart is er niet meer gekomen  Het apparaat start miet meer.: 'APC Index Mismatch, Foutcode 0x0000001'. 'Windows\System32\Winload.efi' ontbreekt.

Nu weet ik niet meer wat te doen, maar er is wel een zeer groot probleem.
10
Je verteld niet om wat voor computer het gaat. Indien een Sony VAIO laptop kan je dit topic eens lezen. Daarin staat in het laatste bericht dat Secure Boot in de BIOS uitgeschakeld moet worden.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
13
Hallo abbs,

Bij uw eigen printscreen is de tekst niet te lezen.

Ik heb nooit iets met een bèta versie gehad en nu kan ik dus geen printscreen meer maken, want het apparaat start niet meer op.
15
Léon schreef:Hallo abbs,

Bij uw eigen printscreen is de tekst niet te lezen.

Ik heb nooit iets met een bèta versie gehad en nu kan ik dus geen printscreen meer maken, want het apparaat start niet meer op.
Het gaat om deze tekst: Zou je eens een printscreen willen plaatsen aub.
Welk apparaat start niet meer op?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “HitmanPro”