Plaats reactie
16
Een Engelse die me tegemoet kwam mompelde iets als "bloody tourists"
De Duitsers zeggen altijd tegen mij 'rechts laufen, Bitte'
Ik ben namelijks links verkeer gewend.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
18
Daniel schreef:Die troltrappen zijn inderdaad verwarrend... wilde ook rechts erop gaan... Een Engelse die me tegemoet kwam mompelde iets als "bloody tourists"
In Dublin liep ik rechts op de stoep en klapperde ik behoorlijk hard tegen een Ier op. Voordat ik mij kon verontschuldigen zat hij al van sorry sorry :lol:

btw

Ik zag gisteren ook een protest optocht voor het legaliseren van wiet, liep toch een mannetje of 500 in mee ::)
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
19
Op de boot terug naar Ijmuiden waren enorm veel Engelsen die op weg gingen naar Amsterdam... Er zaten sommigen bij die maar om een reden naar Amsterdam gingen: weed.
20
Dat is hier wel een punt. Engelsen en ieren gaan niet goed samen, beetje oud zeer :P.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
21
Zoiets als Groningers en Friezen...? ;D

Maar zijn de plannen nu dat je echt daar gaat wonen of maar voor een paar jaartjes en daarna terug?
22
Ik heb nog geen idee, als ieRland niet bevalt ligt de rest van de wereld open ;)
Laatst gewijzigd door Vladimir op 26 mei 2011 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
24
Vladimir schreef:Ik heb nog geen idee, als IeRland niet bevalt ligt de rest van de wereld open ;)
Heb je helemaal gelijk in, en Ierland is een erg mooi land veel rustiek. :D
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
25
Weer een berichtje vanuit het schone Ierland.

Het gaat hier steeds meer bevallen, maar voor het klimaat had ik het niet hoeven doen. Althans dat dacht ik....
Voor juni en juli wordt er een hitte golf verwacht met temperaturen van boven de 32 graden. Nu werk ik gelukkig in een bedrijf met airo. :P

Van de week alles binnen gekregen voor het internet bankieren en tot mijn spijt moet ik zeggen dat het een natte droom is voor phishers.
Alles werkt met vaste codes en de enige variatie is de uiteindelijk pin die bestaat uit 6 cijfers. de ene keer gebruik je het 1e, 3e, en 4e nummer. De volgende keer gebruik je de 2e, 4e en 6e. Jullie snappen de strekking.

Sowieso loopt het banksysteem hier zeker 15 jaar achter op NL.
Checks zijn hier nog vollop in gebruik. Geen pin maar een vorm van een credit card. Grappig is dan wel weer dat we hier wel op de chip pinnen en is de magneetstrip niet meer in gebruik.

Verder smaakt de Guinness en wiskey nog steeds uitstekend en ga ik van het weekend kijken voor een woning in Balbriggan. Een klein kustplaatsje 18 km boven dublin.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
26
Vladimir schreef:Alles werkt met vaste codes en de enige variatie is de uiteindelijk pin die bestaat uit 6 cijfers. de ene keer gebruik je het 1e, 3e, en 4e nummer. De volgende keer gebruik je de 2e, 4e en 6e. Jullie snappen de strekking.
Was dat niet de methode waarmee ze in België ooit waren begonnen met die codecards?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
27
Forza schreef: Was dat niet de methode waarmee ze in België ooit waren begonnen met die codecards?
Ik heb eigenlijk geen idee, is wel leuk om ff na te zoeken. Ik kom er op terug!


Ok ik woon nu in Ierland, maar de plek waar ik woon bevalt me niet echt.
Ik zit nu op Hazelwood en dat ligt jammer genoeg midden in een industrie terrein. Leuk voor het begin, maar om er permanent te wonen nou nee :P

Dussss, we gaan op huizen jacht!
In het centrum van Dublin is genoeg te vinden tegen redelijke prijzen, maar buiten Dublin worden de prijzen lager en de huizen groter.

Vandaag ben ik wezen kijken in een kustplaats genaamd Skerries en op slag verliefd geworden.
Huisjes langs de kust met uitzicht over de zee. Half uurtje van het werk en op 45 minuten van het centrum van Dublin.
Pica's zeggen meer dan 1000 woorden en morgen heeft Vladimir een afspraak bij de makelaar. :good:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
29
Angel@ schreef:Mooie foto's vlad. :good:
Maar zie ik nu op foto 2 en 4 stroom en telefoonkabels hangen.. ::)
Klopt helemaal, zelfs in Dublin zelf is alles bovengronds. En vaak nog op een manier aangesloten dat ik denk van mmmmhhhhhhh :rofl:
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”