Gesloten
91
Maaike schreef:Op deze pagina staan nu wel heel veel clips die een beetje traag gaat laden hier.
Het is misschien beter om niet meer dan drie of vier clips te gaan plaatsen in een bericht. ::)
Het forum staat nu ingesteld op 15 berichten per pagina dus als er 10 clips in één bericht staan is dit inderdaad een bottleneck als de gehele pagina moet worden geladen.
Van mij mag er ook één clip in één bericht geplaatst gaan worden, dat scheelt ook een hoop scrolllen... :rofl:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
92
Beste Maxstar,
Ik zal niet meer teveel youtube clips in één bericht plaatsen en de vertraging had ik zelf ook al gemerkt maar wist niet dat dit door het aantal geplaatst youtube clips werd veroorzaakt.



94
Sak Noel - Loca People (Official Video)  ;D


Loca People (Sak Noel) - Ruuddewild.nl Remix  :TooFunny:  :TooFunny:  :TooFunny:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
95
Pas toen ik mijn 'post' klaar had, las ik dat er wat problemen waren met het aantal youtube-links per post.
Tja, dat vertraagt.
Maar om nou mijn post in de prullebak te gooien....
En inkorten was al helemaal geen optie, dat trekt het hele verhaal uit z'n verband.
Dan maar zonder video-tags.

Het was leuk om te maken, en nou post ik het ook!
Mijn leven in muziek, in chronologische volgorde:
Vanaf mn eerste kinderjaren, voorzover ik me kan herinneren, tot nu.

`mijn leven in muziek, in chronologische volgorde.:

Veo Veo - Los Niños
" onclick="window.open(this.href);return false;

Vuelver - Carlos Gardel
" onclick="window.open(this.href);return false;

bob dylan
" onclick="window.open(this.href);return false;

Telegraph Road - Dire staits
" onclick="window.open(this.href);return false;

Allman Brothers - Stormy Monday
" onclick="window.open(this.href);return false;

Veinte años - Omara Portuondo
" onclick="window.open(this.href);return false;

Perfect Sense - Pink Floyd
" onclick="window.open(this.href);return false;

Long Train Running - Doobie Brothers
" onclick="window.open(this.href);return false;

Wish You Where Here - Roger Waters
" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeg maar Duncan.
96
Mooi stukje perfecte blues van de Allman Brothers geweldig om weer eens te horen en de Dire Straits, Pink Floyd en Roger Waters is helemaal mijn genre dit soort muziek zal mij ook nooit gaan vervelen.
Eens even kijken wat ik nog niet heb geplaatst en zal even een begin maken met wat onbekende bands die toch echt wel goede muziek hebben gemaakt.






102
Tijd voor een muziekje een kop zwarte koffie en een sigaret.


Aanvullend een tribute aan Amy Winehouse, geweldige zangeres die helaas veel te vroeg van ons is heengegaan door drank en drugs misbruik als ik de media moet geloven.
Maar door het overlijden van deze veel te jonge zangeres zijn we wel een getalenteerd zangeres met een zeer aparte stem kwijt geraakt, en het nummer Back To Black bezorgt mij ook koude rillingen als ik dit beluister en vooral als ik de videoclip bekijk. RIP Amy WineHouse.  :'(




103
Maxstar schreef:Anouk - I'm A Cliche
Ik hoorde dit nummer voor het eerst in de auto en thuisgekomen heb ik op youtube deze nogmaals beluisterd en de clip is behoorlijk morbide al dan niet schokkend! of is het de realiteit van het straatbeeld anno het 3e millennium.
104
Anouk.... (mist groene kotssmiley, maar das heel erg persoonlijk. No offence)

Allereerst wil ik The old wizzard complimenteren met zijn uitstekende smaak. Een mooie samenvatting van de bekende en onbekende grondleggers van de hedendaagse muziek :bow: .

Nu is het mijn beurt :twisted:








Een selectie van lichte muziek, uitstekend geschikte om te ontspannen in het midden van de week.
Maar niet getreurd!!!! Vrijdag gaan we los met de hardere muziek! :twisted:  :twisted:  :twisted:
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
105
Bedankt voor het compliment maar deze muziek is niet echt aan mijn gevoelige gehoor besteed en weet dan ook niet of ik wil weten wat er vrijdag geplaatst zal gaan worden, maar desalniettemin smaken verschillen natuurlijk.



Gesloten

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”