Plaats reactie
1
Ik heb regelmatig vastlopers van mijn browser (FireFox), ik kan dan helemaal niets meer doen. Dit allemaal na de grote update van Windows 10, dat moet in april/mei geweest zijn. Sindsdien ontstaan deze problemen. Mijn muis doet het wel, maar het afsluiten van de browser gaat niet door op het kruisje in de rechter bovenhoek te klikken, andere programma's reageren ook niet op het afsluiten. Rest mij alleen nog maar een handmatige uitschakeling van de PC en weer opnieuw opstarten. Krijg geen error meldingen of blauwe schermen. Het gebeurd wel vaak dat een vastloper ontstaat als ik een audio stream beluister via de browser of via een andere stream player op de PC. Maar eigenlijk gebeurd het alleen via de browser en als ik meerdere tabbladen open hebt komt het voor. Ook andere browsers geprobeerd maar ervaar ik hetzelfde probleem mee.
5
De PC onlangs stofvrij gemaakt dus daar ligt het niet aan. De temperatuur is met deze warmte natuurlijk hoger, maar aangezien ik hier al maanden last van hem terwijl de temperatuur nog niet zo hoog was lijkt het me sterk dat het hier aan ligt....
9
Druk Windows toets + R tegelijkertijd in, type eventvwr.msc en druk enter. De Eventviewer applicatie opent maar kan een paar minuten in beslag nemen om alles te laden.
Wanneer Eventviewer geladen is, aan de linkerkant zijn de categorieën die weer subcategorieën bevatten, klik op Windows Logs en op Applicatie en kijk daar.
12
Ok. Ik neem aan dat terug kan kijken naar het moment dat het probleem zich voordeed? Anders zou ik moeten wachten tot de vastloper zich weer voordoet.
15
Heb even gekeken maar waar moet Firefox onder vallen? Met zoeken naar Firefox vind hij ook niets. Ik heb onder Windows Logboeken de volgende onderdelen: Toepassing, beveiliging,setup en systeem.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”