Plaats reactie
47
Zorg dat je backups hebt van al je belangrijke bestanden.
Zorg dat de betreffende computer op het netstroom aangesloten is. Een bijna lege accu kan een ongewenste afsluiting tot gevolg hebben waardoor de computer ernstig in de war kan raken.
Schakel de real-rime beveiliging van je antivirus uit. Schakel deze pas weer in na de bios update.
Sluit alle openstaande programma's.
Rechtsklik op het gedownloade ZIP bestand en klik op Alles uitpakken.
In de uitgepakte map, rechtsklik op de toepassing AFUWIN en klik op Als administrator uitvoeren.
Volg de aanwijzingen die verschijnen. Als alles goed gaat zal de computer zichzelf herstarten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
48
Ik vraag me toch af of ik Bios voor dit probleem wat ik heb, het vastlopen van alleen mijn browser die andere programma's daarin mee sleept, eigenlijk na een simpele Windows 10 Update, moet updaten. Ik vind er teveel risico's aan zitten. Waarom zou het aan de Bios liggen? Ik kan daar niet bij. Sorry.
51
Hallo,

Ik dacht te zien dat je en gast account had, maak die anders eens aan: https://pctipvandedag.nl/gast-account-i ... windows-10
Test daar dan eens in hoe het werkt.

Je zij dat dit probleem is gekomen na een update, je kan ook de nieuwste versie die net is uitgekomen op je pc zetten en kijken hoe dit gaat.
Maak wel altijd eerst een back-up voor je dit uitvoert.
Windows 10: viewtopic.php?f=213&p=177202#p177202
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
55
erwin33 schreef:Ok, welk versie nummer is het?
Jij heb Windows 10 Home Versie 1803 17134.285 (X64)
Ook te zien door:
  • Ga naar Start > Instellingen
  • Klik op ‘Systeem’ en daarna op ‘Info’
  • Achter ‘Versie’ zie je welke Windows 10 versie op je pc staat
En de nieuwe is versie 1809
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
58
Toch weer een vastloper gehad, exact dezelfde weer als eerder. En weer bij het bekijken van streams en nog andere programma's die mee draaide op de achtergrond.
60
Ik weet de exacte tijd niet. Dat zal ik in de gaten moeten houden na zo'n vastloper. Er staat zoveel in die logboeken met gele waarschuwingen en rode uitroeptekens met fout dat ik niet weet welke de juiste is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”