Plaats reactie
1
Ik kan sedert kort mijn Androïd smartphone niet meer met mijn pc verbinden. Blijkbaar is er een update geweest van windows 10, waarbij nu bij "instellingen" ook het onderwerp "telefoon" verschijnt. Als ik klik op "telefoon verbinden" dan verschijnt er kort een zwart venster en dan niets meer. Ik snap het 'weeral' niet. Kan er hulp komen?
4
vib189 schreef:Als ik klik op "telefoon verbinden" dan verschijnt er kort een zwart venster en dan niets meer. Ik snap het 'weeral' niet.
Is jouw telefoon al toegevoegd?
Instellingen  >>  Telefoon  >>  Een telefoon toevoegen.
Afbeelding Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Ik kan mijn telefoon niet toevoegen : ik ga naar start -> telefoonassistent -> en dan krijg ik nu gewoon een blanco venster waarop links bovenaan "telefoonassistent" staat, en dan niets meer. Misschien moet ik een of andere service in- of uitschakelen?
6
vib189 schreef:Ik kan mijn telefoon niet toevoegen.
Misschien moet ik een of andere service in- of uitschakelen?
Dat had ik net ook, als ik op Een telefoon toevoegen, gebeurd er niets.

Ik heb geen screenshot gemaakt, maar onder Een telefoon toevoegen, is er in een blauw kader mat een tekst:
Als je een telefoon wil toevoegen klik op 'Gedeelde ervaring' (of zoiets).
Dat heb ik gedaan en vervolgens heb ik 'iets met delen' Aangezet'.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
In instellingen staat " een telefoon toevoegen" , als ik daar op klik dan krijg ik eventjes een zwart venster en dan niets meer.
8
Ik had gisteren avond een vakantie laptop uit de kast gehaald en op die laptop kreeg ik (denk ik) hetzelfde te zien als wat je op jouw laptop ziet.

Een telefoon toevoegen knopje.
Afbeelding En vervolgens een zwart scherm
Afbeelding Dit zwart scherm heb ik gesloten, klik op het kruisje rechtsboven.
Vervolgens een paar keer op dat 'Een telefoon toevoegen knopje', met de muis erop geklikt.
Daarna is het wel mogelijk om een telefoon toe te voegen.

Staat bij de telefoon Automatisch slot op Nooit?
Kabel van telefoon naar pc aansluiten rechtstreeks aan de pc, dus niet via een USB-hub.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
Ik heb de voorgestelde oefening een aantal keer geprobeerd maar zonder succes.
Het klopt inderdaad dat ik hetzelfde zwarte scherm krijg. Dit blijft echter maar heel eventjes staan, 
zodanig dat ik snel moet zijn om te kunnen sluiten. Ik heb dan minstens 15 maal op het plus-teken geklikt,
maar zonder enig resultaat.
Mijn excuses voor de overlast.
10
iEscape schreef: Staat bij de telefoon Automatisch slot op Nooit?
Kabel van telefoon naar pc aansluiten rechtstreeks aan de pc, dus niet via een USB-hub.
Hoe is met bovenstaande?
vib189 schreef:Mijn excuses voor de overlast.
Excuus is niet nodig.
Dan weet ik het ook niet, waarom het niet lukte.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
Ik vind nergens bij Telefoon "  Automatisch slot op Nooit? ". 
Ik kan ' Telefoon ' bereiken op 2 manieren :
1 - via instellingen -> telefoon
2 - via programma's -> telefoon  en telefoonassistentie
12
Ik ben niet op de hoogte van de Instellingen van alle type telefoons.
Normaliter kunt men bij 'elke' smartphone Automatische slot instellen, van 30 seconden t/m 5 minuten of NOOIT.

Kijk in de handeling van de telefoon OF loopt even naar een telefoon winkel en stel jouw vraag daar, hoe je Automatische slot op jouw telefoon zou moeten instellen.
Anders weet ik het ook niet.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
Mijn smartphone is een Wiko 2 - goed apparaat -. De term "automatisch slot" is onvindbaar, maar in instellingen vind ik wel "slaapstand" met de mogelijkheid in te stellen van 15 seconden tot 30 minuten of NOOIT. Deze is bij mij ingesteld op 1 minuut. Is dat misschien hetzelfde als automatisch slot ?
14
vib189 schreef: maar in instellingen vind ik wel "slaapstand" met de mogelijkheid in te stellen van 15 seconden tot 30 minuten of NOOIT. Deze is bij mij ingesteld op 1 minuut. Is dat misschien hetzelfde als automatisch slot ?
Ja, dat denk ik wel.
iEscape schreef:Kabel van telefoon naar pc aansluiten rechtstreeks aan de pc, dus niet via een USB-hub.
Ook bovenstaande in acht nemen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”