Plaats reactie
1
Ik kreeg gisteren opeens diverse pop-ups onderin mijn scherm. Vandaag gezocht en het blijkt om bovengemelde adware te gaan. Ik heb  malwarebytes geinstalleerd en uitgevoerd maar ik heb er nog steeds last van ( het lijkt wel minder frequent voor te komen dan gisteravond) Maar het is nog steeds aanwezig.  Ik ben een absolute leek in dit soort gevallen. Heb FRST 64 geinstaleerd en hoop dat ik de juiste bestanden nu heb bijgevoegd. Hopelijk kunt U mij helpen hier vanaf te komen, met vriendelijke groet Tineke
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Zou je het logje van Malwarebytes ook nog willen plaatsen:

Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Afbeelding Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
ik gebruik normaal altijd chrome en dan opent op een of andere manier standaar deze pagina van geo-web. volgens mij al een week of 4 sinds ik over ben gestap van Opera wat ik eerder gebruikte maar de pop-ups heb ik pas 2 of 3 dagen
6
Hallo,

Ga naar de map Downloads open die en sleep de tool FRST daaruit naar je bureaublad en doe dan:

Stap 1. Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  Afbeelding
Fixlist.txt
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Stap 2.
Download Afbeelding AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Sorry, ik doe ergens iets fout. Ik heb  "FRST64 uit mijn downloads naar het bureaublad gezet samen met het Fixlist.txt bestand wat U hierboven ook in de bijlage had gestuurd. en als ik dan op Fixen druk krijg ik een pop-up met "geen fixlist.txt. de fixlist.txt moet in dezelfde map staan waar ook het FRST-tool staat." dus moet het txt bestand dan IN het FRST64 gezet worden?
9
Ik heb volgens mij geen FRST.exe bestand maar alleen FRST.txt op mijn bureaublad.  Ik kan geen jpeg bestand bijvoegen. printscreen maak  ik via lightshot en kan ik ook niet direct hier in de tekst plakken.
13
Als ik nu FRST64 wil uitvoeren krijg ik de melding "Waarschuwing: lijkt dat U niet weet wat te doen. Ter voorkoming van schade aan het systeem wordt FRST afgesloten.
15
bottemat schreef:bij het hernoemde fixlist staat geen optie "uitvoeren"
Je hoeft alleen de naam te veranderen.
Met "Uitvoeren" bedoel ik dit:
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”