Plaats reactie
1
Beste mensen,
Waarschijnlijk is mijn computer / internet browser (chrome) geinfecteerd. Ik krijg namelijk de laatste tijd steeds de volgende melding.
Zie popup.pdf

Ook kwam er steeds iets voorbij van Pushwhy.com ... Dit is nu denk ik verwijderd door Malwarebytes, maar zeker ben ik er niet van.
Logjes bijgevoegd. Ik zal zodirect ook nog even hitmanpro en malwarebytes draaien en bijvoegen.

Alvast bedankt
Kasper
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Welkom,


Afbeeldingsbestanden dien je eerst te uploaden naar https://imgdumper.nl
Je krijgt dan een aantal download links. Post alleen de eerste download link in je volgende bericht.


Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Verplaats het bestand C:\Users\Kroese\Downloads\FRST64.exe eerst naar de map C:\Users\Kroese\Desktop.
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
Snelle reactie,
Ik had in de tussentijd ook nog even Hitmanpro gedraaid en daaruit de volgende 2 logbestanden gedestilleerd.
Kan ik je fixlist nog steeds gewoon draaien dan?
Alvast bedankt voor de hulp.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Ik had in de tussentijd ook nog even Hitmanpro gedraaid en daaruit de volgende 2 logbestanden gedestilleerd.
Kan ik je fixlist nog steeds gewoon draaien dan?
Ja, doe maar. Hitmanpro heeft al wat opgeruimd maar we kijken daarna verder.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
5
Hoi Peter,

De fix gedraaid en het logje ervan bijgevoegd.
Groeten Kasper
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Download Afbeelding AdwCleaner (by Malwarebytes) naar je bureaublad.
Sluit alle openstaande programma's.
Rechtsklik op AdwCleaner en klik op 'Als administrator uitvoeren...'.

Klik op IK GA AKKOORD als het welkomsvenster verschijnt.
Klik op Nu scannen.
Er wordt nu eerst gecontroleerd of er updates beschikbaar zijn en zo nodig gedownload.
Na het scannen, klik op Reiniging en Reparaties.
Let op: Zorg dat alle geopende werkbestanden opgeslagen zijn. De computer wordt zo meteen herstart!
Klik op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
Tijdens de opruim-actie kan een zwart venster verschijnen. Klik dit niet weg, dit gebeurt automatisch.

Nadat de computer herstart is, opent een logbestand.
Sluit het logbestand.
Post het bestand C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
7
Hoi Peter,
Beetje verlaat maar hierbij.
Groeten Kasper
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
Kan gebeuren. Vertel hoe het inmiddels met je computer gaat.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
9
 Goedenavond,

Het gaat weer een stuk beter, de automatische links naar schimmige pagina's is weer voorbij.
Lijkt mij weer in orde.
Heb je nog aanbevelingen voor een goede en prijsgunstige virusscanner / mallware bescherming?
Alsnog bedankt
Kasper
10
Heb je nog aanbevelingen voor een goede en prijsgunstige virusscanner / mallware bescherming?
Je hebt Bitdefender en Malwarebytes al. Die zijn prima.
Je zou denken van niet vanwege dit probleem maar geen enkele scanner geeft 100% garantie.
Doe voor de zekerheid een volledige scan met beide programma's.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”