Plaats reactie
1
De laatste paar dagen verschijnen met regelmaat meldingen van genoemde programma's :pray:
Google meld via een popup dat ik vandaag de beveiligingsinstellingen moet controleren en daarna opnieuw inloggen met verificatie via smartphone.
LastPass heeft zowel in Amerika als Europa de laatste dagen verschillende problemen.
Malwarebytes (Premium)  :>: zie logbestand.
Tevens FRST64 uitgevoerd.
PUP-bestand 150319.txt
FRST.txt
Addition.txt
Alvast  :dank: voor het nakijken.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
3
Hallo,

Dank voor je verwijzing naar een duidelijke uitleg :good:

Ik had in 2013 een vast tel.nr. opgegeven voor authenticatie maar deze mogelijkheid is er niet meer.
Dus nu voor de codes gekozen die ik in de cloud en een fysieke kluis heb opgeslagen.
Groeten, Jos H
5
Hallo,

Het "PuP-bestand stelde niets voor?
Zowel laptop als smartphone nu weer supersnel.
LastPass werkt ook weer vertrouwd (vanochtend uitgebreid getest)  :good:  :busy:

 Wederom  :dank: voor je hulp  :smiley_highfive:
Groeten, Jos H
6
Hallo,

Wat is gevonden valt gelukkig mee je mag nog een test doen hoor:

Download Afbeelding AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Hallo,

AdwCleaner uitgevoerd en zo te zien geen problemen  :unsure:
AdwCleaner[S00].txt
Het was even uitzoeken maar is gelukt.
Komt misschien doordat ik van Malwarebytes al de Premium versie geinstalleerd heb staan.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”