Plaats reactie
1
Hallo,
Bij een onderhoud van deze PC (van mijn dochter) ben ik er op uit gekomen dat MBAM niet meer werkt - ik vermoed de aanwezigheid van iets ongewenst.
Daarom heb ik deze al laten runnen:
EEK en FRST
De logjes zijn bijgevoegd - kunnen jullie eens bekijken?

Alvast bedankt

William
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Ik krijg een melding over BCD (Boot Configuration Data Store), heb je we alle beheerders rechten of is het een werk pc?

We gaan restanten van Malwarebytes verwijderen:

Stap 1. Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Afbeelding
Fixlist.txt
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Stap 2.
Voer nu de verwijdertool uit: viewtopic.php?f=325&t=20712


Stap 3.
Hierna zou je Malwarebyts kunnen installeren: viewtopic.php?f=325&t=13799
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Hallo abbs,

Bedankt voor je hulp, echter na uitvoering van stap 1 vraagt de PC om een restart uit te voeren.
Bij de herstart wordt gemeld dat er ook problemen opgelost worden maar ik kan de PC helemaal niet meer opnieuw opstarten.
Systeemherstel lukt ook al niet.
Dit bericht is verstuurd van op een andere PC.
Wat nu?
De PC wordt ook voor werk gebruikt.
Meldingen:
- automatisch herstel voorbereiden
- problemen vaststellen
- PC is niet goed opgestart

Vriendelijke groeten,

William

Bedankt

Wat nu?
4
Hallo,

Daarom schreef ik het volgende: Ik krijg een melding over BCD (Boot Configuration Data Store), heb je we alle beheerders rechten of is het een werk pc?

Hierdoor kan je geen aanpassingen doen en zijn deze problemen ontstaan.
Ik het via FRST alleen bestanden van Malwarebytes laten verwijderen dus daar zit niet het probleem.
Sluit de pc weer (dus echt afsluiten) en start daarna opnieuw op anders zit er door een systeembeheerder een beveileging op zodat je dit niet mag en kan doen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Hallo abbs,

Ik zit helemaal vast:
* windows opnieuw instellen met behoud van alle bestanden gaat ook niet (onvoldoende vrije ruimte en ik kan pc niet bereiken met Windows 10 om bestanden te verwijderen).
De beheersrechten zijn volgens mij OK (een gebruiker en een administrator).
De computer werd al meerdere keren volledig afgesloten en opnieuw opgestart met identiek resultaat.
Vriendelijke groeten,

William
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”