Plaats reactie
1
Geacht Forum

Ik heb een probleempje dat ik in win7 maar niet opgelost krijg nl als ik iets aanwijs (vooral de bookmarks bij Firefox ) veranderd het
geselecteerde item bijna niet van kleur.

In Xp en 98 had ik het zo opgelost maar in win7 lukt het me niet,graag wat hulp hierbij.

Windows 7 heb ik pas sinds kort ....

mvg
Herman
3
Beste Abbs
Nog de beste wensen voor 2020.
Jij heb me met deze pc geholpen oa met de ssd en dualboot,het loopt nu allemaal perfect dat ik nu nog niet overstap naar win10.
Daarvoor nog bedankt.
Ik heb het gelezen,was daar ook al een tijd mee bezig geweest maar ik ga daar straks nog wel mee verder.
Als ik er niet uit kom laat ik het nog weten

groetjes
Herman
8
Goedemiddag Abbs
Ja zo ziet het er bij mij in windows 7 ook uit,ik moet ook nog wat wennen aan mn nieuwe 19" led monitor ivm juiste hoek van kijken.
Ik heb altijd crt monitoren gehad en dan zag je die kleine kleurverschillen gewoon beter.

Oke dan is het zo opgelost.
Bedankt voor het meedenken en fijne dag verder
Herman
12
Tja ....win10...zowel in dec en nu in jan schrik ik altijd weer na de updates op mn laptop :o
Als hij overnieuw opstart krijg ik de achtergrondkleur van mijn aanmeldscherm met die rondjes,die rondjes verdwijnen
stuk voor stuk en dan gebeurd er niets meer......alleen een gekleurd scherm..........
Na 15 minuten druk ik maar de aan/uit knop in en start hem ong een minuut later weer op.
Dan zijn de updates gelukt.....ik heb bij het updaten altijd een naar gevoel bij die laptop........daarom laat ik
die Hp desktop nog lekker draaien op Win 7 / Win xp  ik heb daar wel een goed gevoel over. :good:

Groetjes
Herman
13
Hallo Herman,

Misschien biedt het programma Winaero Tweaker enige uitkomst, via dit programma kan je heel eenvoudig diverse kleurstellingen en weergaveopties wijzigen.
Downloadpagina: https://winaero.com/download.php?view.1796

Dit programma is portable te gebruiken, wel zou ik voor het aanbrengen van wijzigingen wel even een herstelpunt aanmaken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”