Plaats reactie
1
Goedemorgen,

Ik heb gisteren de onderdelenupdate 1909 geïnstalleerd. Helaas doet de touchpad van mijn Acer laptop het nu niet meer. Dit was ook al het geval bij de onderdelenupdate 1903, die heb ik toen ongedaan gemaakt op advies van Acer. Maar op deze manier blijft het probleem onopgelost, ik kan dan dus geen updates meer installeren.

Via de Acer websites heb ik het bestand voor de touchpad driver gedownload. Dit kwam terecht in de map Downloads en daarna heb ik dit zip.bestand uitgepakt (in downloads) en via setup.exe geïnstalleerd. Dit had geen resultaat. Had ik de driver in een andere map uit moeten pakken misschien? Of is er een andere oplossing voor dit probleem?

Vr. groet,
Jolette
3
Ik heb het geprobeerd. Maar bij muis staat het touchpad niet bij, alleen de nu aangesloten muis.
Verder heb ik driver doctor gedownload via driverdr.com.  Ik krijg 14 nieuwe drivers te zien, maar ben een beetje huiverig dit te downloaden. Er staan ook twee mousedrivers tussen, HID-compliant laser mouse en usb laser mouse. Er staat echter bij dat er geen apparaten zonder drivers zijn, moet alleen bijgewerkt worden.
Maar waar vind ik het touchpad?
5
Het is opgelost. Ik heb in de bios de instelling van de touchpad gewijzigd van advanced naar basic. Opnieuw opgestart en hij doet het!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”