! In dit forumonderdeel kunnen forumgebruikers alleen op eigen onderwerpen reageren.

1. Voor het verhelpen van problemen met Windows Update zijn vaak meerdere stappen nodig, helaas bestaat er geen all-in-one tool om dit soort problemen op te lossen.
2. Neem a.u.b. nooit instructies van gelijkaardige problemen over, dit kan averechts werken en voor problemen zorgen. Open altijd een eigen onderwerp en volg de daarin gegeven instructies op.
Plaats reactie
1
Ik heb geprobeerd met de hand bovenstaande update te installeren. Het downloaden en het installeren gaat goed. Het configureren gaat ook goed maar eindigt op een gegeven moment met de melding "Wijzigingen aan de computer ongedaan maken". Het resultaat is uiteindelijk:

Onderdelenupdate naar Windows 10, versie 2004 (2)
Laatste mislukte installatiepoging op ‎11-‎6-‎2020 - 0x800707e7

U ziet dat ik het twee keer geprobeerd heb.

Weet iemand hoe ik nu verder moet? Overigens, de functie naar updates zoeken biedt de update Onderdelenupdate naar Windows 10, versie 2004 niet meer aan.
2
Hallo,

Volg de onderstaande instructies om een Afbeelding DISM Scan van Windows uit te voeren.
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Typ nu het onderstaande blauw gedrukte commando over gevolgd door enter.
    • DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
  • Als dit klaar is maak je een screenshot (druk op ALT+Printscreen), upload deze naar Postimage.org en plaats de image-link in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Wel even het commando correct uitvoeren (of copieren en plakken).
Je hebt nergens spaties tussen staan. Voor elke / hoort een spatie te staan, dan werkt het commando wel. ;)
Greetings, Black Tiger.
8
Dit is gelukt, herstart nu als eerste de computer en voer vervolgens Windows Update uit. Mocht dit weer mislukken voer dan het onderstaande uit.

1. Open de volgende map "C:\Windows\Logs\CBS\".
2. Voeg uit deze map het logbestand met de naam CBS.log als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Windows Update biedt geen updates aan : "uw PC is bijgewerkt". De Onderdelenupdate Windows 10 mei 2020 is nog steeds mislukt en is nadat de installatie twee keer was mislukt ook niet meer aangeboden door Windows Update.
12
Open de verkenner van Windows en vervolgens de vetgedrukte map C:\Windows\Logs\CBS\.
Kopieer uit deze map het bestand CBS.log naar bijvoorbeeld het bureaublad.

Ga naar de websiteAfbeelding Gofile en klik op de knop Click here.
  • Selecteer nu het bestand: CBS.log
  • Klik nu op de knop upload en na het uploaden op Ok.
  • Kopieer nu de downloadlink en plaats deze in het volgende bericht.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
15
Ik heb de PC nogmaals naar updates laten zoeken en de enige opmerking die gemaakt wordt is "Uw PC is bijgewerkt". Misschien moet ik wachten tot Microsoft zelf de update aanbiedt? De tweemaal dat ik de update heb geprobeerd te installeren werd de update aangeboden nadat ik de knop "Naar updates zoeken" had gebruikt.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Update problemen & SFC Scannow corrupties”