Plaats reactie
95
klopt
opdrachtprompt als administrator is blijkbaar blijven vastzitten
gewone opdrachtpompt vanuit populaire apps doet wel
97
opdrachtprompt vliegt voorbij als een speer
het enige wat ik kon pakken was een gedeelte shutdown /r /t 0


Afbeelding
moet wachten op dat het opdrachtpompt weer meewerkt
dat kan elk moment,afhankelijk van de spoken,zoals je zei...

had nog ondertussen ''DPC Watchdog Violation'' en ''Reference by Pointer''
98
NKDZ schreef: 26 okt 2020 22:10 had nog ondertussen ''DPC Watchdog Violation'' en ''Reference by Pointer''
Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
101
heb memtest geprobeerd te doen,dat ging niet goed:'Het schijfkopiebestand is beschadigd'
later is Windows gecrasht.

heb blauwe scherm met nagenoeg dezelfde boodschaap als deze gekregen:
Afbeelding
F9 stond het niet op het scherm,alleen Enter en F8..heb de hele tijd op die 2 gedrukt,beiden deden niks..toen heb ik de Software van de Recovery DVD in gedaan en werkte die weer


opdrachtprompt vliegt nog steeds te snel voorbij
103
kunnen we proberen
heb toen wel negatief advies voor de upgrade gekregen:

Afbeelding

overigens het vakje ''Typ hier om te zoeken'' werkt ook al sinds paar dagen niet

kan nu sws voorlopig geen Opdrachtprompt als Admin openen...over paar dagen gaat die weer doen..
Afbeelding
104
Op dit systeem stond Windows 7 Home Premium, hier heb je vast nog de productcode / licentie van. Met deze productcode van (25-tekens) kan je nog steeds Windows 10 opnieuw installeren. Helemaal schoon via b.v. een USB-stick, dit lijkt mij momenteel de beste optie om eens uit te voeren.

Laat maar even weten of je de productcode van Windows 7 nog hebt, dan plaats ik daar even een stappenplan voor. De eerste melding duidt op een downgrade van Windows 10 naar Windows 7, dus dat heeft met deze procedure niets te maken.

Dit systeem is weliswaar al wat ouder, maar de CPU is geschikt voor de 64-bit versie van Windows, en 3GB aan intern geheugen is ook voldoende als minimale vereiste.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
105
ik heb idd 23 nummerige (+ 2 letters)code bij de Apparaatspecificaties staan

Type systeem 32 bits besturingssysteem,x64-processor

Editie Windows 10 home
Versie 2004
Installatiedatum 22-10-2020
Build van besturingssysteem 19041.508
Ervaring Windows Feature Experience Pack 120.2212.31.0

weet nu niet of die code voor de windows 10 of voor de windows 7 is?of is die voor beide

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”