Plaats reactie
1
Mijn vader heeft zojuist Windows 7 op zijn computer gezet, werkt goed. Maar zodra hij naar C:/Gebruikers gaat, en naar zijn eigen bestanden wilt, staat er alleen een map "Openbaar" geen bestanden van zijn account. Hoe kan dit komen en wat kan ik hiermee doen? Mijn vader is niet zo slim met computers, dus ik los het even op :)
2
Is het een schone installatie van Windows 7 of staat er nog een ander systeem naast?
Of is er een update gedaan naar Windows 7 vanaf een Vista installatie?
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
4
Met een systeem ernaast bedoel ik een tweede installatie van Windows.
Maar een update van Windows XP naar Windows 7 is helemaal niet mogelijk.
1. De bestaande schijf met Windows XP is overschreven met Windows 7
2. Windows 7 is geïnstalleerd op een andere HD en is er een tweede installatie.
Maar zoals ik het nu lees is Windows XP dus vervangen voor Windows 7 met een format. En als dat zo is dan zijn alle bestanden die aanwezig waren in de Windows XP installatie waarschijnlijk allemaal overschreven.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
5
Ik heb het even nagevraagd aan me vader, hij heeft een nieuwe computer gekocht, en probeert zijn bestanden van zijn vorige XP computer nu daar te krijgen, dat is het. Sorry voor de verwarring :)
6
xAlice schreef:Ik heb het even nagevraagd aan me vader, hij heeft een nieuwe computer gekocht, en probeert zijn bestanden van zijn vorige XP computer nu daar te krijgen, dat is het. Sorry voor de verwarring
Geeft niet. ;)
Maar dit kan natuurlijk heel eenvoudig met een USB-stick of een USB-schijf. :good:
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
7
Ja, maar het probleem is dus dat hij de map van zijn eigen bestanden niet kan zien onder de C:/ Gebruikers map. alleen de openbare map
8
De oude schijf met Windows XP is dus ingebouwd in de nieuwe computer met Windows 7?
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
9
Phoenix schreef:De oude schijf met Windows XP is dus ingebouwd in de nieuwe computer met Windows 7?
Nee, de bestanden staan nu op USB en zitten in de Windows 7 computer, die zijn te zien. Maar ze moeten verplaatst worden naar C:/Gebruikers/JCK (mn vader) maar zodra hij dus naar C gaat, op gebruikers klikt, staat er alleen maar 'openbaar' de andere gebruikers zijn er wel, maar kan hij dus niet zien. Mijn vraag is dus hoe ik kan zorgen dat ik die mappen wel kan zien.


Bedankt voor je hulp, het is opgelost. :D
10
Hoe heb je het opgelost en waar zat nu het probleem? daar we natuurlijk nog wel benieuwd naar. ;D
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”