Plaats reactie
2
De gehele avond was het al behoorlijk druk met bezoekers en ik wist mij begot niet waarvoor dit was maar dit is mij nu wel duidelijk geworden. :D
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
3
Ik was dus één van die anonieme nietsvermoedende gebruikers die via RTV Noord op dit forum kwam. :w00t:
Mijn mailbox stond aardig vol van deze berichten en lag rustig languit op de bank deze even te lezen tot ik het linkje naar PC web plus zag staan. :good:
Ook de uitzending op RTV Noord waar verwezen word naar de website is erg lovend.
Proficiat Maxstar en ik proost digitaal even met een glaasje port Afbeelding
If it ain't broken, don't fix it
4
Inderdaad erg leuk dat er is verwezen naar dit forum, gisteren rond de klok van 16:30 was het ineens behoorlijk druk aan het worden en nog steeds wordt het betreffende topic veel bekeken.
Angel@ schreef:Ook de uitzending op RTV Noord waar verwezen word naar de website is erg lovend.
Die staat inmiddels ook op YouTube zag ik.

[youtube][/youtube]
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Je kan natuurlijk niet alles hebben, en alleen al dat er naar het forum gelinkt is is erg leuk.
En dat is natuurlijk ook de bedoeling dat mensen met problemen op deze manier eenvoudig geholpen kunnen worden en of het zelf kunnen oplossen als het om een eenvoudige infectie gaat.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Drie jaar jong, Beroemd, bijna 1000 leden :goed:

Nu op naar de volgende duizend[en] leden :smiley_swinging:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
Angel@ schreef:Wat lees ik nu toch allemaal op RTV Noord (Website RTV Noord weer veilig na virus)
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=104485" onclick="window.open(this.href);return false;

Erg leuk dat jullie nu zoveel bekendheid hebben gekregen met het forum. :cool:
Dat is leuk voor de eigenaar van pcwebplus, want voordat ik mij op 1 augustus dit jaar registreerde, had ik nog nooit van dit forum gehoord.
Ik ben eigenlijk per toeval hier verzeild geraakt, dus ik vraag mij af waarop die website van RTV noord op baseerd dat pcwebplus beroemd is.?
Misschien word de eigenaar met zijn forum nog weleens beroemd, maar voorlopig is dit zeer zeker nog niet het geval.
Beroemd is groot woord hoor, maar we gaan er wel voor om meer bekendheid te krijgen en mensen te kunnen helpen bij problemen.
Zo mag ik het horen Maxstar. Positieve geluiden is altijd goed, bovendien vraag ik mij af of jij daar vrolijk van word als jouw site beroemd is, het betekend wel meer spammers op je forum.
Bleepingcomputer en PcPitstop zijn beroemd; vooral Bleepingcomputer.com en ze hebben veel lieden daar die spam verspreiden, waardoor ze herhaaldelijk bans uitdelen, je forum kan dus beter niet beroemd zijn, goede hulp, leuk met elkaar kunnen communiceren, gezelligheid; dan behoef je niet altijd met elkaar eens te zijn, is veel belangrijker dan het andere.
13
Beroemd of niet , ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden, geef het ook aan mensen door die pc problemen hebben :good:
14
Zulk soort bekendheid is alleen maar positief voor een forum en (wie goed doet goed ontmoet) zegt men toch altijd. :D
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”