Plaats reactie
1
Beste helpers,

Sinds deze morgen heb ik geen geluid meer, geen probleem zou je zeggen even driver updaten en klaar. ware het nou zo dat de realtek hd audio driver volledig verdwenen is en plaats gemaakt heeft voor een avnex dingetje. uninstall realtek driver van de site gehaald, install gaat allemaal prima tot het einde. error 0xc000007b.cc cleaner kon ik ook niet opstarten om dezelfde reden

System restore helpt niet (einde van de rit na restart 0x80070570). na wat googelen ben ik bij deze site terecht gekomen.

ik heb het stappenplan doorlopen en ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Win 7 64x
asus m4n98td evo mobo (heb daarvoor ook de standaard drivers gedlled, maakte niets uit)

http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopi ... =4&t=32186" onclick="window.open(this.href);return false;
konden mij niet meer helpen.
ben hier naartoe gestuurd.
2
Ik heb de oorspronkelijke vraag ook even hier in de startpost geplaatst voor de duidelijkheid.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
3
Als systeemherstel ook al niet werkt zou ik eerst proberen de System File Check te doen.

1. Klik Start en typ CMD in het zoekvlak. Rechtsklik op cmd.exe en kies voor Uitvoeren als administrator.
2. Achter de opdrachtpromt, typ sfc /scannow.
3. Laat dit even rustig z'n werk doen en herstart hierna de PC.
6
Iso file binnengehaald, op usb geplaatst (heb geen cd drive in men pc zitten)
restart pc, bios opstarten zodatie vanaf usb dan pas hdd.

kan niets in mijn bios
tab pijltjes alle knoppen op mijn toetsenbord. esc ook niet.

ander toestenbord geprobeerd. hetzelfde.

ook kiezen uit veilige modus was onmogelijk.
7
Masuchievo schreef:Iso file binnengehaald, op usb geplaatst (heb geen cd drive in men pc zitten)
Dit zal niet gaan werken op deze manier of heb je de ISO file uitgepakt en alleen de bestanden op de USB stick geplaatst?
Masuchievo schreef:ander toestenbord geprobeerd. hetzelfde.
Dit zal waarschijnlijk ook een USB toetsenbord zijn ?
Probeer eens een PS/2 toetsenbord of het USB toetsenbord met een USB -> PS/2 verloopje.
10
een mirakel!!!

na wat snuffelen op het net en veel te lezen dacht ik: "laat ik het nog maar eens proberen, bios wise dan".
dus f8 systeem herstel, werkte niet. repair, ook niet. geheugen scan, wie weet wil alles wel proberen, en na een geheugenscan ging hij ineens een systeemherstel uitvoeren.

na opstarten heb ik weer geluid, geen errors. ik ben weer blij

nu alleen nog die verschrikkelijke win 95 taakbalk op zien te lossen :P.

bedankt voor de moeite, dacht dat een berichtje dat het gewerkt heeft wel op zijn plaats was.

Met vriendelijke groeten

The Chief


ps. ik zie dat ik nu weer alle updates moet installen die ik daarvoor had geinstalled. windows you mofo!
11
Masuchievo schreef:nu alleen nog die verschrikkelijke win 95 taakbalk op zien te lossen .
Heb je al gekeken of je niet de classic theme geactiveerd heb?

Control Panel\Appearance and Personalization\Personalization
12
Wessel schreef:
Masuchievo schreef:nu alleen nog die verschrikkelijke win 95 taakbalk op zien te lossen .
Heb je al gekeken of je niet de classic theme geactiveerd heb?

Control Panel\Appearance and Personalization\Personalization
staat op aangepast.
als ik het aanklik dan kan ik alles veranderen behalve het thema. dus kleur van letters van tekst veld ed.

service etc. staat allemaal aan.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”