Plaats reactie
1
Momenteel ben ik bezig met het schrijven van een basiscursus PHP. Ik hoop hem v??r volgend weekend af te hebben, maar ik weet niet of ik nog veel tijd over heb. Ik doe mijn best in ieder geval ^^
2
Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.. :)
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
3
Ik heb de afgelopen week nauwelijks tijd gehad om er aan te werken, dus hij is helaas nog niet af. Ik zal zo spoedig mogelijk een nieuwe deadline aangeven.
4
Oke als het maar voor 2009 is toch  :D
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
6
Ja sorry voor mijn late reactie. Bij deze mijn nieuwe deadline: 7 januari '09. Hij is uitgebreider geworden dan ik van plan was, daarom kost het ook zo veel tijd.

//EDIT
Reserveer maar vast wat ruimte, naar schatting wordt hij zo'n 30 A4'tjes lang  ;D
Laatst gewijzigd door mathijsie op 20 dec 2008 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
8
Ik zal btw zodra ik al een groot genoeg basisdeel heb hem al sturen, dan kan je die vast plaatsen. Dan komt de rest er ook nog wel een keer achteraan, heb je iig iets om op je site te plaatsen ;D
11
Je kan het sturen naar de webmaster.

Sinds de verhuizing van SMF naar PHPbb dienen er nog een aantal instellingen aangepast te worden, onze excuses hiervoor.
12
Ik wil even zeggen dat ik nog steeds bezig ben hoor... maar het punt is, ik heb het VRE-SE-LIJK druk met school (als je wist hoe erg, zou je er bang van worden :P) dus ik hou niet veel tijd meer over om aan de cursus te werken.
Maar ik doe mijn uiterste best :)
15
Kijk uit, ik schop terug :P

Nee hoor, maar mijn vrije tijd wordt steeds korter lijkt wel. Ik heb mezelf een nieuwe deadline gegeven voor het geheel: einde van de zomervakantie. Al kan je daarvoor al wel wat nieuwe hoofdstukjes verwachten denk ik ;) Ik kan geen preciezere indicatie geven helaas...
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”