Plaats reactie
1
Heey allemaal,

Ik ben nieuw hier. Daarom zal ik mezelf even voorstellen... Ik ben Mark de Jager, 17 jaren jong woonzaam in Nieuwerkerk. Momenteel volg ik een opleiding bloembinden op het vmbo-b, leerjaar 4. Dit betekent dat ik volgend jaar een MBO opleiding moet doen, hierbij wil ik de ICT kant opgaan, aangezien computers altijd zullen blijven.

Hopelijk kan ik mezelf nu wel gedragen.

Groetjes,
Mark1994
Facebook
4
Afbeelding Hoi Mark1994,
Opleiding Bloemschikken, wil daarna ICT gaan doen en de naam Mark.
Volgens mij ben ik je wel eens eerder tegengekomen op een forum. Weet zo gauw niet meer welke. Of kan me vergissen, natuurlijk.
Leuk dat ook online de wereld kleiner is dan je zou denken.

Welkom op PCWebplus!
Zeg maar Duncan.
7
Mark1994 schreef:(...) Hopelijk kan ik mezelf nu wel gedragen.
Hopelijk klinkt niet erg geloofwaardig en dit is voor mij een nu kan ik mij wel gedragen zoniet dan is die tweede kans ook snel verkeken hier op het forum.

Net zoals in het echte leven dien je je op een forum ook fatsoenlijk te gedragen, hiervoor is de zogenoemde netiquette in het leven geroepen evenals onze huisregels.

Je bent inmiddels een half jaartje ouder dus ook wijzer en daar vertrouwen we dan maar op dat je nu wel op een gewone manier kan deelnemen aan een forum community.
Zie dit niet als een verwijt naar het verleden maar als een wijze les voor de toekomst. ;)
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
8
Dit had toch wel even achter de schermen gekund? Via een PM ofzo.

Nogmaals welkom Mark, hoe staat het met dat artikel van je? Over phishing volgens mij.
Zeg maar Duncan.
9
Chato schreef:Dit had toch wel even achter de schermen gekund? Via een PM ofzo.
Mijn geplaatste bericht was bedoeld als een positieve insteek en niet om iemand op zijn gemaakte fouten te blijven wijzen. Vandaar dat ik dit gewoon openaar en niet achter de schermen heb geplaatst. ;)
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
10
Phoenix schreef:
Mark1994 schreef:(...) Hopelijk kan ik mezelf nu wel gedragen.
Hopelijk klinkt niet erg geloofwaardig en dit is voor mij een nu kan ik mij wel gedragen zoniet dan is die tweede kans ook snel verkeken hier op het forum.

Net zoals in het echte leven dien je je op een forum ook fatsoenlijk te gedragen, hiervoor is de zogenoemde netiquette in het leven geroepen evenals onze huisregels.

Je bent inmiddels een half jaartje ouder dus ook wijzer en daar vertrouwen we dan maar op dat je nu wel op een gewone manier kan deelnemen aan een forum community.
Zie dit niet als een verwijt naar het verleden maar als een wijze les voor de toekomst. ;)
Ik snap je, ik respecteer wat je zegt!
Chato schreef:Dit had toch wel even achter de schermen gekund? Via een PM ofzo.

Nogmaals welkom Mark, hoe staat het met dat artikel van je? Over phishing volgens mij.
Weet niet?
Facebook
11
Mark1994 schreef:
Chato schreef:(...) dat artikel van je? Over phishing volgens mij.
Weet niet?
Oh, dat ging over ouderlijk toezicht. Ik had het bijna goed :)
(http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=34&t=5002" onclick="window.open(this.href);return false;)
Je noemde het: 'een handleiding voor ouders over ouderlijk toezicht'. Daar was je toen mee bezig.
Ben je daar nog steeds mee bezig? Of inmiddels andere interesses?
Met dat soort onderwerpen kun je echt wel een leuke en levendige discussie uitlokken op een forum waar toch al veel 'beveiligings-fanaten' zitten.
Altijd leuk. ;D
Zeg maar Duncan.
12
Chato schreef:
Mark1994 schreef:
Chato schreef:(...) dat artikel van je? Over phishing volgens mij.
Weet niet?
Oh, dat ging over ouderlijk toezicht. Ik had het bijna goed :)
(http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=34&t=5002" onclick="window.open(this.href);return false;)
Je noemde het: 'een handleiding voor ouders over ouderlijk toezicht'. Daar was je toen mee bezig.
Ben je daar nog steeds mee bezig? Of inmiddels andere interesses?
Met dat soort onderwerpen kun je echt wel een leuke en levendige discussie uitlokken op een forum waar toch al veel 'beveiligings-fanaten' zitten.
Altijd leuk. ;D
Heb hem niet meer ergens staan helaas.
Facebook
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”