Plaats reactie
1
Ik zag dat ik 2 mappen had genaamd Windows.old.

Ik heb ooit Windows 8 erop gezet, toen Windows 7 Enterpise erop gezet, daarvoor had ik Windows 7 Premium (of hoe heet dat?) Kan ik dat door een van die 2 mappen terug zetten?

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image :dank:
Facebook
2
Ik begrijp je vraag niet helemaal eigenlijk?
Maar die mappen zijn van oude Windows installaties en die kan je niet zomaar meer terugzetten, want dat gaat zeker niet werken.
3
Wessel schreef:Ik begrijp je vraag niet helemaal eigenlijk?
Maar die mappen zijn van oude Windows installaties en die kan je niet zomaar meer terugzetten, want dat gaat zeker niet werken.
Dan weet ik genoeg.
Facebook
4
Mark1994 schreef:Dan weet ik genoeg.
En dat is. :)
Mark1994 schreef:Ik heb ooit Windows 8 erop gezet, toen Windows 7 Enterpise erop gezet, daarvoor had ik Windows 7 Premium (of hoe heet dat?) Kan ik dat door een van die 2 mappen terug zetten?
Hier idem-dito, wat bedoel je?
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
12
Mark,

Even het volgende, kan je wat duidelijker zijn in het omschrijven van je vraag en antwoorden?
Het is nu allemaal erg onduidelijk en een onsamenhangend geheel aan het worden.
Plaats dus een duidelijke vraag / omschrijving.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
14
Mark1994 schreef:Als ik Windows 7 opnieuw wil installeren of back up terugzetten met 3 recovery CDs, hoe moet dit? Zo goed Phoenix?
Nee helaas niet, geef A.U.B. even iets meer informatie.
1. Wat voor systeem gebruik je?
2. Behoren de drie recovery CD's tot deze PC, OEM? of zijn deze drie recovery CD's van een geheel andere PC / Configuratie.
3. Waar loop je precies tegen dat het je niet lukt?

Normaal gesproken is het een kwestie vanaf de eerste CD opstarten en de aangegeven aanwijzingen volgen.
Maar als deze drie recovery CD's niet bij deze PC horen (OEM licentie) gaat dat dus vaak ook niet werken.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
15
Phoenix schreef:
Mark1994 schreef:Als ik Windows 7 opnieuw wil installeren of back up terugzetten met 3 recovery CDs, hoe moet dit? Zo goed Phoenix?
Nee helaas niet, geef A.U.B. even iets meer informatie.
1. Wat voor systeem gebruik je?
2. Behoren de drie recovery CD's tot deze PC, OEM? of zijn deze drie recovery CD's van een geheel andere PC / Configuratie.
3. Waar loop je precies tegen dat het je niet lukt?

Normaal gesproken is het een kwestie vanaf de eerste CD opstarten en de aangegeven aanwijzingen volgen.
Maar als deze drie recovery CD's niet bij deze PC horen (OEM licentie) gaat dat dus vaak ook niet werken.
Sorry Phoenix, ben op dit moment erg kwaad, maar oke.
1) Windows 7 is me besturingssysteem.
2) Me oom heeft die recovery CD's erop gezet, deze horen bij de PC.
3) Ik weet niet hoe ik het moet doen (vanaf begin al niet).
Facebook
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”