Gesloten
151
Time Machine: Rock Night Vol.1 (60's-70's Rock Mix) by Hazel Tunes

Tracklist:
Mamas And Papas - California Dreamin' (00:07)
The Stooges - I Wanna Be Your Dog (02:40)
Thin Lizzy - Whiskey In The Jar (04:22)
The Jimi Hendrix Experience - All Along The Watchtower (09:30)
Yes - Open Your Eyes (11:35)
Rush - Subdivisions (13:20)
Dire Straights - Sultans Of Swing (15:55)
Joe Walsh - Life's Been Good (19:20)
UFO - Love To Love (20:30)
Styx - Boat On The River (21:20)
The Beatles - Eleanor Rigby (24:20)
Simon & Garfunkel -Mrs. Robinson (26:25)
Steelers Wheel - Stuck In The Middle With You (29:00)
David Bowie - Rebel Rebel (30:15)
Uriah Heep - Lady In Black (32:55)
The Doors - Crystal Ship (36:00)
Deep Purple - Child In Time (38:30)
Rainbow - The Temple Of The King (44:20)
Nazareth - Knocking On Heaven's Door (46:45)
Led Zeppelin - Dazed And Confused (50:35)
Pink Floyd - Comfortably Numb (52:45)
153
Heerlijk nummer van een prachtige band! Leren kennen via de Assassins Creed III trailer  ;D
Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators
155
Ook een heerlijk nummer van Triggerfinger :goed:!
Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators
157
Wessel schreef:@Mako
Deze kon ik nog niet maar klikt goed.  :goed:
Hier moet ik mij bij aansluiten maar terecht een goede keus en regelrecht bewijs van een goede muzieksmaak.
Wat ik wel moet toegeven is dat ik redelijk huiverig was, en mij gedacht voor het gehoor zou gaan en dat is echt maar de muziek heeft mij wonderbaarlijk verrast.
En de band doe mij denken aan Curved Air dat ook de koers wijzigde en later daarmee pas bekendheid kreeg.


Geweldige klassieke uitvoering "Vivaldi" at Club Citta.
159
Bats "Eenzoam met Kerstmus"  :w00t:

----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
160
Met de aanstaande feestdagen in het vooruitzicht mag deze klassieker van John Lennon natuurlijk niet ontbreken.
Ik ben helemaal geen fan van kerstliederen maar voor deze maak ik dan toch echt een uitzondering omdat het gewoon een prachtig nummer is.

162
Deze hoort eigenlijk beter in het humor topic thuis maar omdat het nu toch ff over Valentijnsdag gaat drop ik 'm hier maar even.

----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
163
Dit is toch helemaal niet (romantisch) Forza. :'(
Ik doe nog zo mijn best om mijn zachtroze kant te laten zien en da kom jij verdikkie aanzetten met zo'n typisch mannelijk vulgair filmpje shame on you, dirty bastard Afbeelding :rofl:
If it ain't broken, don't fix it
164
Angel@ schreef:Ik doe nog zo mijn best om mijn zachtroze kant te laten zien en da kom jij verdikkie aanzetten met zo'n typisch mannelijk vulgair filmpje shame on you, dirty bastard Afbeelding :rofl:
Maar is dit dan de binnenkant of buitenkant dat zachtroze is :eek:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
165
Jongens Jongens Jongens toch! Met valentijn staat liefde en relatie met stip op nummer 1 en moet je je naatse lief hebben. Zei Paulus niet eens dat 'Liefde alles overwint' en daar kan je eigenlijk pas over spreken als je samen met een partner lief en leed deelt en voor elkaar wilt gaan. Allemaal ouwe koek tegenwoordig maar in mijn jaren was Valentijnsdag het moment om je gewilde liefde anoniem te kunnen bereiken en met een briefje of een bos bloemen.
De lifestyle swingers deden het met een single die ze toestuurden met een handtekening aan beide kanten en dan hoorde je vanzelf wel via via of dit in de smaak viel of niet.

Ik doe dan ook mijn bijdrage met lifestyle Paul McCartney - My Valentine + (Lyrics)

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”