Plaats reactie
1
Hallo allemaal

Ik ben Sofia 59jaar getrouwd en heb 2 kids, die allebei de deur uit zijn, sinds dien heb ik mijn eigen computer. :D
Ik ben dagelijks wel op de computer en het internet bezig en vindt het een leuke hobby.
Alleen loop ik vaak tegen problemen aan met meldingen en zo dan weet ik niet goed wat ik er mee aan moet, dus ik hoop dat ik hier met mijn (domme) vragen e.d. terecht kan.
Naast mijn computer hobby, wandel en fiets ik veel, en tuinieren is een grote passie van mij.
2
Welkom op het forum...

En met vragen kan je altijd komen hoor, en domme vragen bestaan niet.

Over computers kan je alles vragen maar niet over tuinieren, dit is niet aan mij besteed, alles gaat linea recta kapot. :rofl:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
6
Hallo

Allemaal bedankt voor het welkom heten, en computer vragen zal ik nog wel genoeg gaan stellen hoor, op mijn leeftijd is het allemaal niet zo eenvoudig meer om het te leren hoor.

En als je bekijkt hoe de jeugd er mee omgaat!. Zelfs mijn zoon keek erg op hoe het virus probleem laatst opgelost moest worden, dit heeft hij gedaan op moederdag omdat ik hier echt geen raad mee wist, er stond zoveel uitgelegd dat ik het niet aandurfde om dit zelf te gaan doen.

Maar mijn zoon heeft alles stap voor stap gedaan en de computer werkt nu weer zoals hij behoord te werken, de laatste aanwijzingen moeten nog gedaan worden door mijn zoon maar dit zal dit weekend pas gaan gebeuren.

Maar met vragen over tuinieren hoef ik hier niet te geraken heb ik al gezien, maar dat heb ik niet echt nodig hoor, op dit vlak ben ik beter onderlegd.. :D
7
Hoi Snowwhite,
Van harte welkom op dit forum. Ook ik heb het pas op latere leeftijd geleerd en als ok het voor mekaar krijg lrijg iedereen het voor mekaar. Gewoon blijven oefenen en heel veel vragen stellen. Daar leer je het meest van. En bedenk hierbij een ding domme vragen bestaan niet wel domme antwoorden. veel suc6 met je hobby en een heel goed weekend toegwenst
Groetjes
Wimpie
8
Ha!, een echt 'buiten-mens'! Wandelen, fietsen en tuinieren.

Ik heb helemaal geen 'groene vingers' .
Heb pas mn druivenstruik gesnoeit, in al mijn goede bedoelingen.
En had onlangs bezoek van iemand met wel die groene vingers en die lachtte me gewoon uit.
Weet ik veel dat dat nu niet de 'juiste tijd van het jaar is'.
Dat ding lekt en lekt maar. Hij is nu sterven na dood.

Leuke hobby, maar je moet het wel in de vingers hebben.

Welkom op PCWebPlus, Snowwhite!
(heeft je naam iets te maken met de muzikant Snowy White?)

:welcome:
Zeg maar Duncan.
9
Dank je wel Chato voor het welkom heten.
Snowwhite is gewoon sneeuwwitje van de zeven dwergen.

En die druivenstruik zal het behoorlijk zwaar gaan krijgen, ik hoop dat hij het overleeft.
Een druif moet voor Februari gesnoeid worden en het liefst eigenlijk nog in December/Januari.
De sapstroom bij een druivenstruik komt zo'n beetje halverwege Februari op gang, en als je hierna de druif behoorlijk gaat snoeien zal deze leegbloeden.
Je kan nog proberen om de wonden te dichten met b.v. (sapstop) dit is bij de meeste groen speciaalzaken wel verkrijgbaar.
Maar desondanks kan ik je geen garantie geven of de druif het gaat overleven, dit heeft ook te maken hoe rigoureus je de druif hebt gesnoeid.
11
Ja, die ja.
We gaan wel lekker off-topic hier :)
van voorstellen naar tuinieren en dan naar muziek.

Ik heb zeer bijzondere herinneringen bij dit nummer.
Maar, ja, die bedoel ik ja.
Zeg maar Duncan.
12
Chato schreef:Ja, die ja.
We gaan wel lekker off-topic hier :)
van voorstellen naar tuinieren en dan naar muziek.

Ik heb zeer bijzondere herinneringen bij dit nummer.
Maar, ja, die bedoel ik ja.
Ik kon dit nummer niet, maar klinkt wel goed (ook al was ik nog niet geboren). :rofl:

Vandaar dat dit ook in het off-topic staat denk ik. :D (Forumoverzicht » Off topic gedeelte » Even voorstellen)

Maar er is ook een muziek topic.. http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=11&t=2520" onclick="window.open(this.href);return false;
13
Wessel schreef: Ik kon dit nummer niet, maar klinkt wel goed (ook al was ik nog niet geboren). :rofl:
Nog nooit naar de Top 2000 geluisterd zeker.. :lol: dit is een klassieker die iedereen wel kent hoor.. ;D
Hij stond dan ook wel erg ver in de Top 2000 maar ja. ::)
969 Snowy White Bird of paradise 1984
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”