Plaats reactie
1
Goedemorgen,

Buiten mijn probleem geeft mijn eigen computer ook wat aan. Na de hulp van de laatste keer met mijn computer heb ik HitmaPro laten staan en die scant iedere dag mijn computer. Nu werden vanochtend twee meldingen gemaakt, zie de plaatje onderaan, door HitmanPro maar ik kan er niet mee doen omdat het programma er al een tijd op staat en ik een licentie zou moeten kopen. Kan iemand mij helpen deze twee problemen op een andere manier te verwijderen?

Alvast bedankt,
Mike
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
2
Hoi,

De items die HitmanPro heeft gedetecteerd via de engine van Ikarus zijn gerelateerd aan de programma's van de belastingdienst, en vrijwel zeker gaat het hier om een False Positive.
Kan je beide bestanden eens uploaden naar http://www.virustotal.com" onclick="window.open(this.href);return false;, klik vervolgens op Re-analyse als het bestand reeds is gescand en plaats beide linkjes.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hoi,

Ikarus is de enige die deze twee bestanden detecteert, en zoals ik al vermoede gaat het hier om een "false positive" dus hierover hoef je je geen zorgen te maken.
Als je beide belasting programma's niet meer gebruikt kan je deze via software verwijderen, en daarna eventueel handmatig de betreffende bestanden in je documenten folder.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “HitmanPro”