Plaats reactie
31
Hoi,

Dat is geen probleem, ik zie de resultaten wel verschijnen... :good:

Waar ik eigenlijk ook wel benieuwd naar ben is of HitmanPro.Alert direct na het opstarten van de computer bij de eerste keer openen van Internet Explorer ook al die waarschuwing geeft, of dat het alleen getoond wordt als de computer al een tijdje in gebruik is?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
32
Hallo Maxstar,

Sinds bijna een week is de indringer van de aardbodem verdwenen. Wie weet waar hij is?

Indien mogelijk zou ik je willen vragen het onderwerp nog even niet af te sluiten zodat ik het nog eens kan melden als hij opeens weer opduikt.
35
Hoi,

Wellicht dat één van de automatische updates van HitmanPro.Alert het probleem heeft opgelost, in de tussentijd zijn er veel nieuwe bèta versies uitgebracht.
Vandaag ook weer, ook de lay-out is geüpdatet.

http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 510#p83510" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
36
Aan een update van HitmanPro.Alert had ik ook al gedacht.

Mocht dit de verklaring zijn voor het wegblijven van de indringer dan is dit een duidelijke reden tot feestvreugde.

Trouwens, nog bedankt voor je inspanningen tot nu toe!
38
Hallo Maxstar,

Indringer hedenavond teruggekeerd. Ik heb meteen Adfender verwijderd (omdat jij dat laatst noemde) en toen was de indringer weg.

Na herinstallatie van Adfender was en is de indringer terug. Indringer dan maar niet meer serieus nemen?

Wat ik je trouwens ook nog wilde vragen: kwam er geen rood scherm bij een indringer? Sinds dit probleem begonnen is, is het waarschuwingsscherm altijd blauw.
40
Goedemorgen,

De versie van Adfender die ik gebruik is eveneens 1.75.

Wat ik je trouwens ook nog wilde vragen: kwam er geen rood scherm bij een indringer? Sinds dit probleem begonnen is, is het waarschuwingsscherm altijd blauw.

Op dit moment (Adfender ingeschakeld) is de indringer niet actief.
42
Dan moet ik natuurlijk wel wachten tot er weer een alarm is.

Ik herinner mij overigens geen nieuwe interface, maar nadere bestudering zou deze misschien wel aan het licht brengen.
45
Hallo Maxstar,

Deze keer was er geen bericht van je reactie in mijn mailbox, dus ik zie hem pas nu.

Het alarm is na deze ene laatste keer niet terug gekomen. Zoals de titel van dit onderwerp al zegt: "Vreemd gedrag HitmanPro.Alert".

We blijven alert, maar door de manier waarop het gebeurt lijkt er geen sprake van gevaar. Misschien kan ik mij beter melden als het nog eens een paar keer achter elkaar gebeurt.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “HitmanPro”