Plaats reactie
46
Hallo,

Het lijkt mij dus op het eerste gezicht een conflict met AdFender of AntiLogger Free, maar ik ben benieuwd of de melding nu weg blijft. Dan zouden we later kunnen proberen om beide programma´s één voor één te installeren en te kijken bij welke het probleem misschien terug keert.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
47
Hallo Maxstar,

Nu zie ik je bericht weer "bij toeval" (naar aanleiding van een nieuwe bijdrage bij "Beveiligingscheck-Controleer uw computerbeveiliging") waarvoor ik een e-mail notificatie ontving.

Worden er voor dit onderwerp geen e-mail notificaties meer verzonden?

Gelukkig Nieuwjaar!
49
Hallo Maxstar,

Nu komt de notificatie opeens wèl.

Zou dit ook te maken kunnen hebben met het "vreemde gedrag van HitmanPro.Alert?" :)
51
De opmerking dat het een met het ander te maken zou hebben was dus een grapje. Vandaar de smiley (omdat mijn grapjes vaak niet begrepen worden).

Wat de melding betreft: hij is na die ene keer op Eerste Kerstdag (meen ik) niet meer verschenen en ik meld mij alleen nog als hij een paar keer achter elkaar verschijnt. Ik zal dan ook tevens de 2 anti-spyware programma's even verwijderen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “HitmanPro”