Plaats reactie
1
Een probleempje:

Bij office 2003 keurig een extra postvak toegevoegd, op die andere pc rechten gegeven dus daar licht het niet aan.

Maar hij geeft nu de foutmelding: Kan de client mappen uitvouwen. De client bewerking is mislukt.

Weet niet of het verschil soms hier in zit:
Degene die dit postvak heeft heeft office 2007 en waar die geopent moeten worden is het office 2003. Ik denk het niet want, het is gwoon microsoft exchange.

Nog iets:
Toen ik rechtermuisknop deed op het postvak, en map van andere gebruiker openen, weergaf hij de fout kan de set mappen niet openen. Misschien dat er iets mee in het verband staat. Weet wel dat als je office 2007 herstelt dat deze melding weg is.

Hopelijk genoeg informatie.
Groet,

Mark
2
Als ik het goed begrijp wil je een postvak van een ander account toevoegen uit exchange.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
4
@admin:
Degene die zijn postvak opent heeft office 2003, maar dat kan geen reden zijn.
Denk toch dat het aan rechten ligt.

@phoenix:
Op 1 account 2 postvakken in outlook..
ik heb er zelf 5 dus moet kunnen.
Groet,

Mark
5
Je moet toch nog eens de rechten nakijken, als ik het goed heb is dit in exchange "outlook vandaag" en dan machtigingen..
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
7
En is het met aanpassingen aan de rechten opgelsot?

Ik ben namelijk wel heel benieuwd.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
8
je heb in exchange rechten en bij t je eigen postvak rechten.

Daar had ik alles op auteur gezet en je moest ook je machtigingen bij je profiel aanpassen in exchange.
Daar heb ik dat toch gevonden, was 1 vinkje weet niet meer precies welke.

Maar mocht je daar nog een x mee zitten of ECHT willen weten kan ik die nog wel ff opzoeken.
Groet,

Mark
9
Graag is altijd handig om te weten toch. ;)
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
10
Idd.

Bij mailbox rights na het vinkje change deed hij het opeens wel. Beetje vaag. maar het was ff zoekwerk, maarja maak niet uit dat het voor mij vaag blijft als hij het maar doet :P
want snap zelf niet dat het de oplossing is.
Groet,

Mark
11
Inderdaad, maarja microsoft heeft wel meer vage functies hier en daar in zijn software, neem het welbekende start verhaal maar.

Klik op "start" om daarne de keuze te hebben om de pc af te sluiten.  ???
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”