Plaats reactie
1
hallo ik heb m,n beeldscherm uitschakelen op 3min staan en slaapstand op 10 min.maar dat werkt niet.maar ga ik naar start en klik daar slaapstand aan werkt het wel.ik heb ook gekeken in m,n bios daar staat wakeup op enabled alle twee.hoe krijg ik dat nog goed.
groetjes theo
2
Hi,
heb je in Energiebeheer: De computer in slaapstand zetten na:.... (gewenste tijd) op netstroom ingesteld en onderin Wijzigingen opslaan in gedrukt?
Daar kun je ook het Beeldscherm instellen.
Groet Piet.
3
hoi piet hoe doe ik dat precies ik zie wel aan en uit knop maar waar moet ik de tid instellen.eerst deed hij dat automatisch in slaap stand als ik de pc niet gebruikte want dan kipperde mijn pc aan en uit knop op de pc.het ik gebruik w7 sinds een paar weken.

groetjes theo alvast bedankt.
4
Theo, dan hier wat uitgebreider:
open Configuratiescherm, klik op Systeem en beveiliging en klik dan op Energiebeheer.
Klik rechts: Wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat, in Instellingen voor
beheerschema bewerken kun je via de rolmenutjes e.e.a. instellen.
Klaar? Klik dan op: Wijzigingen opslaan.
Groet piet.
5
hoi piet ik zie alleen gebalanceerd aanbevolen staat op 10 min computer op 30 min gezet stond zo ingestelt maar hij doet nog niks na 30 min.
groetjes
6
Hi,
in dat scherm moet je rechtsonder op: ''Wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat''
klikken.
In het volgende scherm kun je dan de zaak opnieuw instellen.
Groet Piet.
7
hoi piet heb dat gedaan maar m,n pc knippert niet dus gaat niet in slaapstand heb de tijd ingevoerd 15 min maar doet niks.kan het zijn heb tuneup er even op gehad voor te testen .maar heb hem daarna afgegooid op advies van de eerdere vraag hier op web plus over tuneup.

groetjes theo
8
Theo,
ik denk dat je hele slaapstand weg is, probeer het zo te herstellen:
open de commandprompt door in uitvoeren als admin: cmd te typen.
In het scherm type: powercfg -h on en ok.
type daarne in het cmd scherm: powercfg /hibernate on.
Probeer het opnieuw.
Groet Piet.
9
hoi piet heb gedaan zoals je zij c:\user\theo> maar krijg melding u bent niet gemachtigd on de sluimerstand in-of uit te schakelen
groetjes
10
Start 'cmd' ook wel opdrachtprompt genoemd met administratorrechten. Dit doe je als volgt:

Start --> typ 'cmd' --> rechtermuisknop 'Als administrator uitvoeren' --> voer vervolgens de opdracht opnieuw uit ;)
MVG,

Kevin
12
theeke schreef:ik krijg nu dit te zien de status van de sluimerstand dient aan <on> of uit <off> te zijn
Voer je wel precies uit wat piet in een eerdere post al heeft gezegd en ik hieronder nog even herhaal, vergeet dus niet dat on erbij te zetten.
Piet Koenen schreef:Theo,
ik denk dat je hele slaapstand weg is, probeer het zo te herstellen:
open de commandprompt door in uitvoeren als admin: cmd te typen.
In het scherm type: powercfg -h on en ok.
type daarne in het cmd scherm: powercfg /hibernate on.
Probeer het opnieuw.
Groet Piet.
MVG,

Kevin
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”