Plaats reactie
1
De laatste tijd doet mijn PC vreemd, zodra ik hem opstart staat mijn muis om de paar minuten een aantal seconden vast.
Zodra ik de pc opnieuw opstart is het probleem verholpen en draait deze de hele dag als een zonnetje.

PC specs
Intel C2D E6600.
4 GB ddr 800.
Geforce 8800 GT.
750 GB sataII 32 mb cache.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
3
Ja alle drivers zijn up to date, ik denk ook niet dat het probleem hier aan ligt, want na een reboot is het probleem over...

Muis = Logitech Mouseman dual optical / bedraad - usb
Tobo = Logitech wave / bedraad - usb
OS = XP pro SP3
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
4
En heb je hiervoor speciale Logitech software? Of alleen drivers?
Want ik heb daar wel is mee gezeten, en toen ik alleen drivers installeerde zonder software was dat over!
Groet,

Mark
5
Nee die extra software gebruik ik allemaal niet, echt alleen de drivers.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
7
Nee alles heb ik nagekeken...
- Msconfig
- Services
- Hijackthis log

Het is mij echt een raadsel..
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
8
Ik heb vandaag geen last gehad van dit probleem.. ???

terwijl ik dit elke dag had na een koude start, het blijft een raadsel wat dit is of was.

Maar hopen dat het nu weg blijft, maar ik ben wel nieuwsgierig wat dit is of geweest is.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
10
Ik denk al dat ik het probleem gevonden heb....
vanochtend kreeg ik de melding Unmountable_boot_volume.

S-ata kabel vervangen, en hij start weer op.
Dus waarschijnlijk een slechte sata kabel...
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
11
Oow. ???
whaha daar zoek je het natuurlijk nooit, maargoewd.. 1 probleem heeft 100 mogelijke oplossingen zeggen ze wel is..

maar mooi!
Groet,

Mark
12
Inderdaad maar hopen dat het probleem nu opgelost is... ;D
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
13
Het was dus niet de s-ata kabel  :(
Want vanochtend weer hetzelfde, vastlopen en haperen (vast staan muis).

Nu even verder onderzoek gedaan, en waarschijnlijk is het de voeding, want zodra ik aan de kabels rommel, hoe ik de hardeschijf aan en af slaan, dus dat is niet best.
Nu een andere kabel van de voeding op de hardeschijf aangesloten, en bij het rommelen aan deze kabel blijft de schijf draaien..
Dus het is denk een breuk in één van de kabels...

Dus wordt even een nieuwe voeding aanschaffen, denk een collermaster of een be-quiet.
Er zit nu een 460 watt in, die zal ik repareren en als reserve houden.

Systeem.
Intel E6600
4GB DDR2 800
1 x 750GB 32 mb cache
1 x 320GB 16 mb cache
Geforce 8800GT 512 MB
Laatst gewijzigd door Phoenix op 04 dec 2008 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
14
okeej.. weet niet of je bij computer'toko' werkt.. maar ik heb 't makkelijk voedingen zat die in de kast liggen voor oud vuil heb er pas al 1 gemonteerd(A) want had t probleem dat hij niet meer aan ging

maar laat ff weten wat de uitslag daarvan is dan.
Groet,

Mark
15
Ik heb nog wel oude voedingen liggen, dus kan zo een nieuwe kabelstreng er in monteren...

Sinds ik een andere kabel op de HD's heb aangesloten, en de kabel met de waarschijnlijke breuk niets meer op heb aangesloten loopt mijn PC niet meer vast...

Dus straks ff de soldeerbout en krimpkous erbij pakken, en ff een kabeltje monteren... ;D
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”